🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✅به اطلاع شهروندان محترم به ویژه اهالی محترم شهرک شهید صدوقی و بلوار پروفسور حسابی می‌رساند پویش شهر پاک طی سه روز کاری در منطقه صدوقی به اجرا درآمد و منطقه از لحاظ نظافت رفت و روب جمع آوری زباله و نخاله و شاخ و برگ به طور کامل پاکسازی گردید.

?مشروح کار انجام شده بدین شرح است:
جمع آوری نخاله و شاخ و برگ ۲۲سرویس کامیون به تناژ ۱۷۶تن و ۱۷سرویس تریلر تراکتور به تناژ ۱۳۵تن و سه سرویس نیسان کمپرسی به تناژ ۱۲تن و رفت و روب شهرک شهید صدوقی و کوچه های منشعب از آن و بلوار پرفسور حسابی

?از حمایت و همکاری اهالی محترم منطقه به ویژه هیئت امنای مسجد و حسینیه شهرک شهید صدوقی، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی و عموم همشهریان عزیز که در طول اجرای این حرکت جهادی خادمان خود را یاری نمودند تشکر می گردد.

لازم به توضیح است منطقه مذکور توسط اداره خدمات و ایمنی شهری شهرداری طبس طی صورتجلسه ای به واحد بازرسی و اجرائیات این اداره تحویل گردیده و واحد بازرسی موظف است با تخلفات احتمالی در زمینه پاکیزگی و نظافت شهری در تمام مناطق تحت پوشش پویش که انجام شده به ویژه منطقه صدوقی اقدامات قانونی لازم را انجام دهد.

https://t.me/tabasgolshan1310/6763

?امید است با تداوم همکاری و رعایت فرهنگ  شهروندی در جهت شهری پاک زیبا و شایسته مردم دارالمومنین طبس گامی محکم برداریم

?شهروندان محترم تقاضا می شود در جهت رعایت پاکیزگی و نظافت شهری و خروج زباله در ساعت مقرر و ساعتی پیش از زمان جمع آوری توسط پاکبانان همکاری لازم را با خودمان خود در شهرداری طبس صورت دهند.

?لازم به ذکر است خادمان شما در طرح پویش شهر پاک هم اکنون در منطقه رستم آباد در حال انجام ماموریت پاکسازی میباشند.

☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس