🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

گرامیداشت چهلمین روز خاکسپاری شهید گمنام شهر طبس

?مراسم سخنرانی و عزاداری بمناسبت گرامیداشت چهلمین روز خاکسپاری لاله سرخ وطن و میهمان جاویدان طبس در بوستان بزرگ شهر همزمان با شهادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، با حضور آقایان عراقی، راستینه، حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس و همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه و مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شامگاه یکشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ هیئت به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس در هیئت صاحب الزمانی(عج) برگزار شد.

?در این مراسم پربرکت که اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار، انقلابی و شهید پرور شهرستان حضور داشتند؛ امام جمعه شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخته و مداح و ذاکر اهل بیت حاج محمد صادق قاضی زاده با ذکر مصیبت جانسوز حضرت زینب کبری (س) بر معنویت مراسم افزود.

?حجت‌الاسلام محمدیان مسئول دفتر امام جمعه، سرهنگ خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس ،آقای غلامحسین طاهری رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس، آقای سید احمد حقانی و آقای علی اکبرزاده معاونین فرماندار ویژه نیز در این مراسم حضور داشتند.

? امام جمعه شهرستان طبس در این مراسم گفت : ارزش شهید و شهادت که برگرفته از قرآن است ارزش بسیار بالایی است و جوامعی که با این فرهنگ آشنا هستند ،آن ملت در مقابل تهاجم دشمن شکست ناپذیر اند‌.

?وی بیان کرد: شهدا امروز مظهر جمهوری اسلامی ایرانند.اسرائیل از زمانی که در کشور فلسطین به خاطر عیاشی برخی سران عرب نفوذ کرد و اشغال کرد به دنبال کنترل این منطقه خاور میانه بود.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس