🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✍️ مهندس بهارستانی شهردار طبس در پیامی نوروزی خود نوشت:

? بهار، فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن؛ فصل غبارروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت و تنها تحقق این آرزو است که بهار را با آغاز #نوروز_شایسته برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

? نوروز همچنین برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است و ملت ما با همدلی و همبستگی، سختی‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است.

? متن کامل پیام مهندس مجید بهارستانی یزدی شهردار طبس در ادامه بخوانید…

 

به نام خداوند بخشنده مهربان
آغاز سال جدید، موسم تجدید عهد ما با بهار و بهارآفرین است و پیوند دوباره با آرمان‌ها و آرزوهایی که با منطق اسلام و دیدگاه عقلانیت جمعی متصور شده‌ایم.

بهار، فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن؛ فصل غبارروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت و تنها تحقق این آرزو است که بهار را با آغاز #نوروز_شایسته برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

نوروز همچنین برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است و ملت ما با همدلی و همبستگی، سختی‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است.

ملت شریف ایران با وحدت و همدلی توانسته است در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابر آسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع کرده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی پاسداری نماید که شهدای والامقام انقلاب اسلامی، نماد بارز ایستادگی و ایثار بوده‌اند و اکنون به دعای خیر آنها نیاز داریم.

همشهریان فهیم من در طبس گلشن همواره چند قدم جلوتر از همه کشور، عزت‌آفرین و خالق شکوه و پاسدار اندیشه ناب مهدوی بوده‌ و افتخارآفرین بوده‌اند.

اینک و در آستانه سال‌های بلوغ و بالندگی ایران اسلامی، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه مردم ایران برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم و نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به ایرانی آباد، استانی سربلند و شهرستانی نمونه، مستقل و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت، آرامش و امید، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

آرزوهای ما در مجموعه مدیریت شهری برای شهرستان طبس و شهروندان آن، از جنس رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود و سعی داریم همانطورکه در سال ۹۷ در اوج بحران‌های مالی پیچ خطیر خدمت را با همراهی مردم نجیب، مساعدت مسئولان همدل، راهنمایی اعضای فرهیخته شورای اسلامی شهر عبور کردیم و از عرصه آزمون سازندگی و تلاش، سربلند شده‌ایم؛ سال ۱۳۹۸ را شایسته‌تر باشیم و این محقق نخواهد شد مگر با همراهی و مساعدت و توجه شهروندان قانون‌مدار و خوب که قرار است شهری خوب بسازند.

به امید آنکه در پرتو عنایت حضرت حسین بن موسی‌الکاظم (ع) و در سایه همدلی، همصدایی و همراهی همه شهروندان و مسئولان شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی، سال آینده در شهری با اخلاق تر، زیباتر، ایمن تر، توسعه یافته تر، آبادتر و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم و حالی احسن از امروز داشته باشیم.

در این عید سعید باستانی و در نخستین بهار از دهه پنجم انقلاب اسلامی و با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذارم و ضمن تبریک نوروز ۹۸ به همشهریان و هموطنان خوش‌قلب، آروزی تعجیل در فرج حضرت بقیت‌الله الاعظم (ارواحنافداه) و طول عمر برای مقام معظم رهبری، فروتنانه از حضرت حق طلب می کنیم که:”یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال”.

✍️ مجید بهارستانی_ شهردار طبس