🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✅ آقای محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر طبس و نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان های کشور در پیام ۱۶ آذر روز دانشجو را گرامی داشت.

✍️ متن پیام را در پست بعد شبکه اطلاع‌رسانی شهرداری طبس بخوانید…

? با ما باشید در

#شبکه_خبری_شهرداری_طبس

#پیام_بزرگداشت_دانشجو

بسم الله الرحمن الرحیم

هر آنكس به دانش شد آراسته
جهانی بود پر ز هر خواسته

در تقویم ملتها بعضی از روزها معنا و مفهوم ویژه ای پیدا کرده و از درخشندگی خاصی برخوردارند گویی این روزها زبانی گویا و فصیح دارند و حقایقی را آشکار کرده و مسیری روشن فرا راه نسلها قرار می دهند.

۱۶ آذر حقیقتا از این روزهاست، نه فقط بهانه ای برای آراستن مجلسی و اجرایی نامتقارن و بی مناسبت، بلکه برای توجه به گوهر و ارزشی تاریخی، ملی و اعتقادی به نام “ جوینده ی دانش” یعنی آنکه رسالتی خطیر برای انتقال گنجینه ای گرانسنگ حاوی علم ، ادب، اخلاق و بزرگی را از اعماق تاریخ این سرزمین برای نسل خود و نسلهای آینده بر دوش داشته و در این رسالت سینه ای سوزان و سری پرشور و نگاهی بصیر دارد، او در این راستا موتور محرکه ی جامعه ی خویش محسوب می شود.

آنگاه که نقش دانشجو در ایفای رسالتش پررنگ و حضور او فعالانه، مستغنی و جوشان است جامعه ی او سرزنده ، شاداب و رو به رشد و تعالی خواهد بود و به گاه خمودگی انفعال و ایستایی دانشجو جامعه نیز دچار سکون و عقب ماندگی گردیده و ابرهای ناامیدی در افق آن نمایان خواهد شد.

رشد آماری جامعه ی دانشجویی کشور یک فرصت و مستلزم بستر سازی برای بهره مندی از شور و شعور این اجتماع تأثیر گزار است و تقویت روحیه ی امیدواری در این بخش از جامعه اعتماد به نفس و انرژی آنها را برای تعمق در مطالب علمی و تحرک در مسئولیت اجتماعی بیشتر کرده و برکات آن تمامی جامعه را فرا خواهد گرفت.

از طرف خودم و همکاران شورایی ام صمیمانه ترین تبریکات را به مناسبت این روز مبارک به عزیزان دانشجویم تقدیم داشته و فردایی روشن برایشان آرزومندم.

✍️ محمود امینی
رئیس شورای اسلامی شهر طبس و نماینده ی استان در شورای عالی استانها

? با ما باشید در
#شبکه_خبری_شهرداری_طبس