🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

تاریخ ۷ دی ماه ۱۴۰۱ شهر دارالمومنین طبس تا ابد ماندگار شد، شهری که مرد و زن و پیر و جوانش از هفته ها قبل چشم انتظار دیدار فرزند وطن و در آغوش کشیدن آن بودند .

در ایام سالروز شهادت ام الشهدا، حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان طبس میزبان حضور لاله های سرخ وطن که نه میزبان بلکه افتخار میهمانی محفل معنوی و پر از برکت این عزیزان را که روح تازه بر جان مردم شهید پرور و زنده کردن روحیه ایثار و شهادت در بین مردمان نگین کویر را داشتند رقم خورد.

حملسه، حضور و خروش مردم همیشه قهرمان و انقلابی طبس . در امروز تا ابد بر تارک پر افتخار لین سرزمین دلاور پرور و در تاریخ ثبت و ضبط شد‌، برهه ای که به تمام دشمنان کشور عزیزمان ایران در سرتاسر عالم از این رزمایش بزرگ نشان داد که‌ مردم ما پس از ۴۳ سال از انقلاب با تمام مشکلات پای آرمان های نظام و انقلاب و فرمانبری رهبر معظم انقلاب شان ایستاده اند .

بدین وسیله بر خود لازم می دانیم از تلاش و مساعد های ستاد کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در کشور، استان و شهرستان طبس ،شهردار محترم و همکارانشان ، هیئات مذهبی و تشکلهای مختلف و تک تک اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و پایه به کار انقلاب شهرستان طبس که بار دیگر با حضور باشکوه و دشمن‌شکن خود در مراسم لاله های فاطمی بدرقه دو تن از شهیدان والامقام گمنام کشور با جان و دل مایه گذاشتند و در کنار خادمان خود در پارلمان شهری طبس به عنوان میزبان کوچک این مراسم با خدمت و حضور سبز خود زینت بخش محفل شده اند کمال تشکر و قدردانی و سپاسگزاری را دارم.

انشاالله به لطف خدای متعال مشمول دعای خیر آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مادر سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و این شهدای مظلوم و گمنام که به جای خانواده این عزیزان امروز آنان را تا خانه ابدی بدرقه کردید در تمام مراحل زندگی و کاری قرار گیریم و ما نیز در عرصه خدمت به مردم هرچه بیشتر با شاخص قرار دادن اهداف خون مطهر شهدای والامقام و رهبری داعیانه مقام‌معظم رهبری (مد ظله العالی) و خدمت مجاهدانه و مخلصانه با تمام و جود برای مردم بیش از پیش بتوانیم انجام وظیفه کنیم.

✍️اعضای شورای اسلامی شهر طبس