🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

نهضت آرایش فضای سبز شهری تاعید نوروز

?مهندس محمد نصیری شهردار طبس ظهر شنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ از عملیات کاشت نهال گلهای زیبای داوودی در بلوار امام خمینی، باغ گلشن و میدان مادر شهر طبس بازدید کرد.

?مهندس نصیری گفت: تمرکز کاشت گل در چند ساله گذشته بر کاشت گل دائمی و به صورت ترکیبی و پراکنده گل فصلی و زیبا سازی فضای سبز بیشتر در ماه منتهی به نوروز و ایام عید صورت پذیرفته است که با هدف استفاده منحصرا مسافرین و میهمانان نوروزی بوده است ولی اکنون با دید شهروند سالاری ، زیباسازی و گل کاری سطح شهر برای #اولین_بار در فصل پاییز و زمستان در دستور کار قرار گرفته است و انشالله تا ایام نوروز ۱۴۰۱ و بهار طبیعت نهضت گلکاری و آرایش زیبای فضای سبز شهر تداوم خواهد داشت.

?شهردار طبس افزود: شهر طبس دارای آب و هوای مناسب در فصل پاییز و زمستان و یکی از مقاصد اصلی گردشگران برای بهره بردن از زیبایی های شهر دارالمومنین طبس است، پس وظیفه ما در حوزه مدیریت شهری در کنار زیباسازی منظر شهری برای شهروندان عزیز ایجاد محیطی زیبا، عطرآگین و منحصر به فرد با کشته نهال گل در بلوار ها و میادین اصلی شهر در حال انجام است.

?شهردار طبس در پایان از همکاری و همراهی مردم شهر با خادمان خود قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در راستای شور و نشاط اجتماعی و خلق شهر زیبا در حفظ و نگهداری گلهای قشنگ میهمانان شهر طبس کمال همکاری لازم را شهروندان داشته باشند.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس

لینک کانال شهرداری طبس در #ایتا #سروش #تلگرام
????

@shahrdaritabas