🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی فاز اول بوستان تفریحی گردشگری شهید آیت‌الله صدوقی در حاشیه بلوار سردار شهید سلیمانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدی امام جمعه و آقای مهدی الاهی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، صبح چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار گردید.

این پروژه بزرگ عمران شهری، بعد از ۲٠ سال انتظار اهالی شهرک شهید صدوقی و توقع همشهریان در ورودی شهر طبس از میدان شهدا به سمت میدان شهید فهمیده به اجرا در خواهد آمد.

لازم به ذکر است فاز اول پروژه به مساحت ۱۲ هزار مترمربع از مجموع ۳۴ هزار مترمربع در زمینی به عرض ۳۵ و طول ۴۱۵ متر شامل فضاهای خدماتی و تجاری، اسکیت کودکان، آب‌نماها، پارکینگ‌ها، المان سنتی الگوی معماری تاریخی شهر و نمازخانه به اجرا درخواهد آمد.

مهندس نصیری شهردار طبس در آئین کلنگ‌زنی پروژه بوستان شهید آیت‌الله صدوقی که آقایان راستینه و عراقی و خانم حسین‌پور اعضای شورای اسلامی شهر طبس نیز حضور داشتند از بهره‌برداری فاز اول این طرح بزرگ شهری تا نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و استفاده از متخصصین و طراحان بومی شهرستان و شهرداری با کمترین هزینه ممکن در طراحی این مجموعه را یک افتخار برشمرد.

#کارگروه_مشورتی_دفتر_فنی_شهرداری طبس متشکل از کارشناسان بومی از جمله آقایان مهندس محمد نصیری، حسین مرتضوی، عباس راستگو، محمدرضا مریدا، محمود عصاری، محمد آذرنیا، میثم آذرم، محمدحسن الاهی، محسن عابدزاده می باشد که توانسته است طراحی این پورژه بزرگ را در مدت ۱٠ روز و طی ۱۲ جلسه فشرده با پایان رساند و نظارت حسن انجام کار را بر عهده خواهد داشت.

در این مراسم حجت الاسلام محمدیان رئیس دفتر امام‌جمعه؛ سرهنگ نبانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی؛ مهندس نجاتی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و. گردشگری و مهندس گران معاون آب و فاضلاب شهرستان و جمعی از اهالی شهرک شهید صدوقی حضور داشتند.
================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس