🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?آقای علی اکبرزاده معاون هماهنگی امور عمرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به همراه مهندس محمد نصیری شهردار طبس صبح شنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ از روند اجرای عملیات بهسازی رواقها در خیابان خرمشهر بازدید کردند.

?آقای اکبرزاده در حاشیه این بازدید گفت: اجرای پرسرعت و دقیق پروژه عظیم، حساس و پیچیده بهسازی رواقها در قلب اقتصادی شهر و در زمان کوتاه تنها با یک اراده جمعی و جهادی از سوی مردم آگاه و آینده نگر، اعضای شورای اسلامی شهر دلسوز و شهردار متخصص و پای کار امکان پذیر شده است و قطعا با اجرای زیرزمینی کردن شبکه انتقال برق سرعت بالاتری به خود خواهد گرفت.

?شهردار طبس نیز گفت: جلسه دستگاههای خدمات رسان برای زیرزمینی کردن خط انتقال شبکه برق به میزبانی اداره مخابرات برگزار شد و با توجه به تامین اعتبار لازم در روزهای آتی این پروژه و جمع آوری تیرهای برق برای اجرای کامل سازه رواقها در دستور کار قرار می‌گیرد تا پیش از پایان سال بهسازی رواقها در این خیابان به اتمام برسد.

?لازم به ذکر است در روز های آتی عملیات ایزوگام کاری سقف رواقها در ضلع شرقی خیابان خرمشهر به اتمام می‌رسد و همچنین در ضلع غربی نیز عملیات آجر چینی پایه ها و شکل دهی هندسی به سازه های رواقها در حال انجام است و پس از حذف تیرهای برق و بلافاصله جایگذاری ستون ها سقف محوطه ضلع غربی‌ نیز با سرعت یه اجرا در خواهد آمد..

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس