🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

توسعه فضای شاد وآرام

اعضای شورای اسلامی شهر طبس در نوروز ۱۴۰۱ بعنوان اولین آزمون بهار خدمت خود؛ تلاش کرد تا عیدی خاطره‌انگیز را برای همشهریان قدرشناس طبس و میهمانان نوروزی محقق کند که با پیگیری های مجدانه در این مسیر با همراهی شهردار طبس موفق به خلق #نوروز_متفاوت شد.

نمایندگان مردم شریف طبس در پارلمان شهری از ماه‌ها قبل با پیگیری و طی رایزنی‌های مستمر خود با مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی و همچنین بهره گیری از نظریات ارزشمند نخبگان، جامعه هنری، جوانان هیئتی و هیئات مذهبی درصدد خلق #نوروز_آفرین در بهار ۱۴۰۲ برآمده‌اند تا به کمک همشهریان؛ اقدامات گسترده‌ای در حوزه های مختلف برای آرایش زیبای شهری و بهره‌مندی هر چه بهتر شهروندان و میهمانان نوروزی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری عروس کویر ایران فراهم آورند.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس پیش از این در اولین جلسه ستاد نوروزی شهرداری گفته بود: ایجاد شور و نشاط و آرامش حاصل از گشت و گذار در شهر و تغییر اساسی چهره بصری شهر با ایجاد امکانات لازم و فراهم نمودن بستر اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی متناسب با آداب و سنن شهرستان طبس، برای تحقق #نورورز_امیدآفرین ضروری است و دست آقای شهردار را برای پیاده‌سازی این شرایط باز گذاشته‌ایم و با شهرداری همراهی می‌کنیم.

آقای رسول عراقی خاطرنشان کرده است: نوروز سال ۱۴۰۲ مقارن با ماه مبارک رمضان می‌باشد و المان‌های شهری و تزئینات باید متناسب با شئون این ماه پربرکت باشد و البته که با توجه به جایگاه بالای ماه صیام توصیه شورای اسلامی شهر به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متناسب با آن ایام و استفاده از ظرفیت گروه‌های هنری مختلف و ذاکرین اهل بیت (ع) و روحانیت مطرح کشوری است.

اعضای شورای اسلامی شهر طبس هم به طور جداگانه و در جلسات مختلف به توسعه نشاط اجتماعی و زیبایی‌های بصری شهر و نیز تقویت امکانات در حوزه گردشگری و شهری را مورد تاکید قرار داده‌اند.

مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس درحاشیه بازدید از پروژه‌های شهری گفت: همواره حمایت کامل اعضای شورای اسلامی شهر موجب توسعه و تعالی بوده و هر موفقیتی حاصل همدلی نمایندگان مردم در پارلمان شهری با مجموعه مدیریت شهری است.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس