🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مهندس #محمد_نصیری شهردار با همراهی آقای محمدجواد راستینه رئیس و آقای رسول عراقی نایب رئیس شورای اسلامی شهر طبس، ابتدای صبح چهارشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت سرزده از وضعیت کشتارگاه دام سبک و سنگین شهرداری طبس بازدید کرد.

شهردار طبس بلافاصله در جلسه‌ای با حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر و کارشناسان مرتبط به بررسی مشکلات کشتارگاه پرداخت و گلایه ها و درخواستهای همشهریان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مهندس نصیری از ذبح حدود ۹ هزار دام سبک و سنگین در سالجاری خبر داد و گفت: رعایت مسائل بهداشتی و رفع نواقص و ایرادات موجود در کشتارگاه دام شهرستان اولویت جدی مدیریت شهری می‌باشد که برنامه آن به اداره خدمات و ایمنی شهری شهرداری ابلاغ شده است.

شهردار طبس افزود: با توجه به افزایش چشمگیر نیاز شهرستان به تولید گوشت قرمز بویژه در مناسبات ملی و مذهبی پیش رو؛ رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای تهیه و عرضه گوشت به شهروندان و نیز پیشگیری از شیوع بیماریهای  مشترک بین دام و انسان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که شهرداری طبس خود را مقید به آن می‌داند و هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم.

گفتنی است؛ با پیگیری‌های انجام شده؛ کشتارگاه دام سبک سنگین شهرستان طبس در خارج از محدوده شهری در دست احداث قرار گرفته که براساس برنامه زمانبندی ارائه شده و در صورت تامین اعتبار تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

حج اسلام نوروزی و عباسی ناظرین شرعی کشتارگاه و دکتر هادیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس در بازدید و جلسه امروز حضور داشتند.

✍️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس