🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?مهندس مقدس زاده رئیس اداره خدمات شهری و ایمنی شهرداری طبس دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ در نشستی صمیمی به گفتگو با پاکبانان حوزه خدمات شهری پرداخت.

?در این نشست که آقای محمود سنگکی رئیس واحد خدمات شهری شهرداری نیز حضور داشت، مهندس مقدس زاده ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث به تمام همکاران خود گفت: پاکبانان سربازان گمنام خط مقدم پاکیزگی و زیبایی شهر هستند و نقش پاکبانان و خدمات صادقانه این قشر زحمتکش در حفظ و حراست نظافت شهری همواره در جامعه بی بدیل است.

?مهندس مقدس زاده گفت: پایداری نظافت و پاکیزگی شهر طبس برای آمادگی میزبانی از مسافران و میهمانان شهرستان و بهره برداری همشهریان در ایام نوروز همچون همیشه با تمام همکاران پاکبان عهد و پیمان می بندیم تا با تلاش و پشتکار بی وقفه و البته با همراهی و حفظ نظافت توسط شهروندان با خادمان خود در شهرداری، شاهد نوروزی شایسته و متفاوت را برای همگان خواهیم بود.

?وی خاطر نشان کرد کاهش دغدغه کارگران حوزه خدمات شهری همواره دغدغه مجموعه مدیریت شهری است که از زمان ورود شهردار جهادی و انقلابی ، مهندس نصیری با حمایتهای مادی و غیرمادی مناسب از جمله اقدامات برای این تحقق هدف است.

?مهندسی مقدس زاده در پایان خطاب به همشهریان عزیز طبسی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای همه همکاران خود در واحدهای اداره خدمات شهری و ایمنی شهرداری گفت همکاران بنده در خدمات شهری،  فضای سبز  ، تاسیسات و بازرسی تلاش مضاعف خود را به کار خواهیم برد تا نوروزی زیبا و متفاوت برای مردم ایجاد کنیم و لبخند رضایت از عملکرد خود را بر روی لبان مردم بنشانیم.

✍️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس