🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

جمعی از اهالی و نخبگان و  اعضای هیئت امنای مسجد و حسیمیه شهرک مسکن مهر طبس با مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس شامگاه 4 شنبه 17 آذرماه 1400 دیدار و گفت و گو کردند.

مهندس نصیری شهردار طبس: مشکلات و مسائل متعدد مسکن مهر که بخشی از آن مربوط به حوزه شهری است و به حق است با همکاری و هماهنگی و هم صدایی مردم و خادمان شما در مدیریت شهری و بکارگیری ظرفیت های منطقه قبال حل میباشد.

شهردار طبس:  راس ساعت 7 صبح جمعه 19 آذرماه 1400 تمام امکانات نیروی انسانی و ماشین آلات برای اجرای #پویش_شهر_پاک و. عاری سازی منطقه از زباله و. نخاله گام اول برای کم کردن مشکلات منطقه تلاش میکنیم

وضعیت نامناسب خدمات شهری، بهبود کمی و کیفی فضای سبز منطقه،، زباله و نخاله فراوان،  فرهنگ سازی برای مردم، جمع آوری منظم زباله ها،  وضعیت نامناسب آسفالت،  وجود حیوانات مزاحم سگ و گربه و شغال،عدم وجود بازار میوه و نانوایی برای بهره مندی شهروندان منطقه،  عدم وجود عابربانک، افزایش تراکم طبقه برای این منطقه، بهسازی ورودی مسکن مهر و ایجاد پیاده رو مناسب آن،،  بازگشایی امتداد مسیر بلوار شهدا تا مسکن مهر، عدم بهرهمندی از حمل ونقل عمومی،  عدم وجود اماکن و زیرساخت ورزشی و مراکز آموزشی پیوسته، افزایش نیروی پاکبان منطقه، از جمله مشکلات مطرحی اهالی در این جلسه بود.  

آقای رسول عراقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر طبس مهندس مرتضوی رئیس اداره عمران و شهرسازی، مهندس مقدس زاده، و کارشناسان اداره های مذکور و آقای حقانی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس و پیمانکار حوزه خدمات شهری شهرداری در این جلسه حضور داشتند.

================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس