🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

‍ #مدیرکل_امورشهری_در_طبس تاکید کرد:

? پویش شهر پاک یک اقدام عالی زیست محیطی و قابل تقدیر است/ کارهای انجام شده را به مردم بگویید/ فرهنگ مشارکت مردمی بهترین راهکار مدیریت شهری است

#انجمن_طبیعت_پایدار طبس؛ حامیان و حافظان مردمی محیط زیست به همراه دکتر #علی_اشرفیان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری خراسان جنوبی، شامگاه پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۴٠٠ با مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری خراسان جنوبی در این دیدار گفت: همشهریان قدرشناس طبس لایق بهترین خدمات هستند و کارهای بسیار خوبی که در مدت کوتاه مدیریت مهندس نصیری انجام شده قابل تقدیر است.

دکتر علی اشرفیان، اطلاع رسانی عملکرد به مردم را یک ضرورت و موجب امید مردم دانست و افزود: #پویش_شهر_پاک در راستای دیدگاه‌های طبیعت پایدار دیده می شود و این حرکت نشان از دغدغه مدیریت شهری است که قدردانی می کنم و به طور یقین تاب آوری شهر در مخاطرات زیست محیطی یکی از دست اوردهای پویش شهر پاک خواهد بود.

دکتر اشرفیان تاکید کرد: اطلاع رسانی عملکرد مدیران بعنوان یک ضرورت در شهرداری طبس و از سوی روابط عمومی مجموعه بخوبی و مطلوب انجام می‌گیرد و رصد اخبار و گزارش عملکرد شهرداری‌ها در دفتر امور شهری انجام می‌شود که به طور یقین از تلاش رضایت‌بخش مهندس نصیری و همکاران ایشان قدردانی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم و همراهی انجمن‌های اجتماعی باعث موفقیت در مدیریت شهری می شود و وقتی مردم کارها را ببینند و بدانند که در حوزه شهر صاحب نظر هستند و دیدگاه های آنها را موثر میدانیم، به طور یقین همراهی می کنند.

دکتر اشرفیان گفت: کشاورزی شهری بعنوان یک ایده در کشورهای پیشرفته مورد توجه است که طبس به لحاظ موقعیت جغرافیایی و پیشینه شغلی مردم، گنجایش این اقدام را دارد و درحال تحقیق در این زمینه هستم و در این راستا نباید باغ‌های زیبا و مزارع سبز در محدوده شهر از کاربری خود تغییر کند.

این مدیرعالی استانی درباره اجرای طرح جامع مدیریت پسماند شهر و حذف پلاستیک از چرخه زندگی شهروندان و جایگزینی کیسه های گیاهی و تفکیک زباله از مبداء و تاسیس مدرسه طبیعت و همچنین راه اندازی پارک موضوعی در حوزه زیست محیطی، پیشنهاداتی ارائه کرد.

شهردار طبس در این دیدار صمیمی از ظرفیت بالای نیروی انسانی شهرستان گفت و افزود: دکتر اشرفیان یکی از پتانسیل های ارزشمند و مفید برای شهرستان است و نگاه قابل تقدیری به حوزه مدیریت شهری دارد.

مهندس محمد نصیری خود را عضو انجمن طبیعت پایدار طبس برشمرد و خدمات این گروه حامی محیط زیست را قابل تقدیر برشمرد و گفت: پویش شهر پاک با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و همراهی خوب همکاران و پاکبانان و واحدهای مختلف اداری و اجرایی ممکن شده است و از همشهریان می خواهیم به خادمین خود کمک کنند تا چهره شهر به گذشته برنگردد.

سرهنگ نظریان، مهندس بندگی، آقای داریوش اشرفیان، آقای حسن شیروانی، آقای عبدالجواد اشرفیان و آقای اسماعیل روزبه در این جلسه ضمن تبریک انتصاب مهندس نصیری، اعضای انجمن حمایت طبیعت پایدار طبس از تلاش خستگی‌ناپذیر و چشمگیر و ماندگار شهردار جوان و انقلابی در مدت کوتاه از زمان انتصاب تاکنون قدردانی کردند.
================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس