🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

بسم رب الشهدا و الصدیفین

« بزرگداشت شهدا برای آینده‌ی این کشور، حیاتی و ضروری است؛ گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست؛ من عقیده‌ی راسخ دارم بر اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام شهدا است»[مقام معظم رهبری]

امسال فاطمیه در دارالمومنین «طبس» عطری شهدایی گرفت و ۷ دیماه ۱۴٠۱ در تاریخ پرافتخار شهرستان تا ابد بعنوان روز قدرشناسی و ولایتمداری و میهمان‌نوازی مردم شریف طبس ماندگار شد.

در چهارمین شهر زیارتی کشور و جوار حضرت حسین بن موسی‌الکاظم (ع) میزبان حضور لاله‌های فاطمی شدیم که قطعا این شور و شعور همشهریان فهیم و بابصیرت بود که خالق صحنه حماسی و حضور کم‌نظیر اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع ۲ شهید گمنام و خوشنام گردید.

بر خود لازم می‌دانم به شکرانه نوکری شهید گمنام و افتخار میزبانی فرزند ۲۶ ساله حضرت روح‌الله از خروش تک تک همشهریان گرانقدر و مومن و همیشه سربلند طبس در آئین تشییع شهیدان گمنام، صمیمانه قدردانی نمایم.

در ادامه از اعضای محترم شورای اسلامی شهر طبس که با جدیت و اهتمام و پیگیری‌های متعدد و مکاتبات مختلف از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و استان و شهرستان موجب رقم خوردن افتخار میزبانی ۲ شهید گمنام شدند؛ قدردانی کرده و سپاسگزار هیئات مذهبی شهر و جوانان برومند هیئتی هستیم که عاشقانه برای میزبانی شایسته از لاله‌های فاطمی پای کار آمدند و به بهترین نحو ممکن خادمین خود در حوزه مدیریت شهری طبس را برای بدرقه ماندگار شهدای گمنام دفاع مقدس یاری کردند.

همچنین لازم است از رهنمودهای ارزشمند امام‌جمعه معزز و همراهی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و فرماندهی محترم سپاه ناحیه طبس و مدیرکل محترم بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی و مدیریت محترم دفتر شهرستانی این بنیاد در کسب افتخار میزبانی شهیدان گمنام والامقام قدردانی کنیم.

به دعای خیر شما همشهریان مومن نیازمندیم و ان‌شاالله به لطف خداوند متعال و دعای خیر حضرت فاطمه (س) و به شفاعت شهیدان والامقام در ردیف سربازان شایسته امام زمان (عج) قرار گیریم و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ سرباز مفید ولایت؛ پاسدار خون مطهر شهدای والامقام و خادمی سربلند برای ملت باشیم.

محمد نصیری_ شهردار طبس
۷ دیماه ۱۴٠۱