🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

شهر به شهر

شهر به شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، صبح روز سه شنبه مورخ 20 شهریور 1397 برنامه رادیویی شهر به شهر کاری از رادیو خراسان جنوبی با حضور مردم و مدیران دستگاه های اجرایی ضبط گردید. مجید بهارستانی شهردار طبس و سید علی هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر در این برنامه حضور داشتند.

 حسب اطلاع رسانی صورت گرفته، برنامه در ساعت 9:30 با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیران دستگاه های اجرایی آغاز گردید.

پس از معرفی مدیران حاضر در جلسه، سوال کنندگان با حضور در جایگاه سوالات خود را در حوزه های مختلف مطرح نموده و پاسخ های لازم توسط مدیر دستگاه مربوطه ارائه می شد.

 شهردار طبس در این جلسه به سوالات مطرح شده در حوزه خدمات شهری، نگهداری فضای سبز باغ گلشن، خدمات آتش نشانی و حوزه مسکن و شهرسازی پاسخ گفت.

مجید بهارستانی در خصوص نگهداری باغ گلشن تاکید کرد: باغ گلشن موقوفه است و توسط شهرداری نگهداری می شود. این باغ به لحاظ اینکه در فهرست میراث فرهنگی قرار دارد تحت نظارت اداره میراث فرهنگی می باشد و چندین پروژه بهسازی باغ بصورت مشارکتی با میراث انجام شده است.

وی افزود: نگهداری باغ گلشن سالانه 500 میلیون تومان برای شهرداری هزینه دارد و این در حالی است که به دلیل موقوفه بودن امکان اخذ هزینه ورودی وجود ندارد. با این حال طی یک سال اخیر قطعاتی از فضای سبز باغ گلشن احیا شده و توسعه آن در دستور کار قرار دارد.

ضبط این برنامه در ساعت 12:30 به پایان رسید و قرار است در تاریخ های سوم و هفتم مهر ماه از رادیو خراسان جنوبی پخش گردد.

 

تصاویر: روح الله امیری

[carousel source=”directory: images/news/1397/shahrivar/radio” limit=”20″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]