🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

? رنگ بهاری شهر طبس از نارنجستان تا نواب

? شهر طبس با رخت نو به استقبال بهار 98 می رود.

? #بولوار_شهدای_منا

?به گزارش طبس نیوز، پروژه احداث بولوار شهدای منا که از میدان جهاد تا بلوار شهدا امتداد دارد در 21 بهمن سال گذشته، با اعتبار 3 میلیارد تومان با حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی آغاز شد.

?فاز یک این پروژه با خاک برداری و خاک ریزی 55 هزار متر مکعب در هفته دولت با حضور مهندس سید مجتبی علوی مقدم معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در سال جاری بازگشایی شد.

?شهردار طبس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار طبس نیوز به عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه اشاره کرد و افزود: یک پل روی رودخانه و سه اشترگلو احداث و جدول گذاری آن نیز آغاز شده است.

?مجید بهارستانی یزدی گفت: در اشترگلو آب سد نهرین از عرض بولوار عبور میکند و از شرق داخل یک چاهک ریخته و پس از عبور، از چاهک دیگر بالا آمده و به مسیر آبیاری خود ادامه میدهد.

? #بلوار_شهدای_گمنام

?وی به محوطه سازی بولوار شهدا گمنام و ساخت المان شهدای گمنام اشاره کرد و افزود: خاک برداری و تعویض خاک برای کاشت درخت جهت محوطه سازی و فضای سبز بلوار شهدای گمنام به طرف نارنجستان در حال آماده سازی و المان شهدای گمنام در حال ساخت است.

?بهارستانی یزدی ادامه داد: گنبد المان شهدای گمنام در حال ساختن است و تا دهه فجر امسال ساخت سازه آن به پایان میرسد.

? #بازسازی_رواق_های_بازار

?وی به پروژه احداث رواق های بازار مرکزی شهر اشاره و خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه از سمت شرق میدان پنجعلی تا خیابان واعظ امتداد دارد که حدود یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

?شهردار طبس با بیان اینکه کل اعتبار این پروژه از میدان فانوس تا میدان پنجعلی هفت میلیارد تومان است، اظهار داشت: بازسازی رواق ها در حال انجام است و فاز اول آن را تا 15 اسفند تحویل می دهیم.

? #بلوار_شهدا

?وی همچنین از تغییر نمای ساختمان شهرداری و اجرای فاز اول محوطه سازی و فضای سبز رفوژ وسط بولوار شهدا از میدان شهدا بسمت امامزاده تا دهه مبارک فجر خبر داد.

#شبکه_خبری_شهرداری_طبس