🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?اعضای هیئت امنای مسجد امام رضا(ع) و جمعی از اهالی منطقه رستم آباد با مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس شامگاه یکشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰ دیدار و گفت و گو کردند.

?مهندس نصیری شهردار طبس: بهره مندی از ظرفیت های بالقوه مردم برای رفع مشکلات محلات و توان مضاعف خادمان شما در شهرداری از عوامل مهم دستیابی به هدف رسیدگی به مشکلات است.،  مردم هرجا در کنار مسئولان بودند و مسئولان با مدیریت صحیح از فرصت همراهی مردم استفاده کرده اند بر مشکلات غلبه شده است.

?مهندس محمد نصیری افزود: تمام مشکلات با همکاری نخبگان و بزرگان و نیروهای مستعد محله قابل حل می باشد که همکاری اهالی تمام محلات تحت پوشش پویش استارت همکاری و هم افزایی و حرکت به سوی شهر ایده آل برای شهروندان است.

?شهردار  طبس گفت: فرهنگ سازی برای نگهداری از زیبایی شهری چه در مسئله دفع صحیح زباله،چه در مساله نگهداری از تاسیسات شهری و فضای سبز و غیره نقش عمده ای در موفقیت و عدم تکرار چهره زشت ناشی از انباشت زباله خواهد شد.

?در این نشست اهالی منطقه رستم آباد ضمن تبریک انتصاب و قدردانی از عملکرد جهادی شهردار انقلابی در ابتکار پویش شهر پاک و دیدار های کاربردی با نمایندگان و اهالی مناطق مختلف به ارائه پیشنهادات و مسائل و مشکلات منطقه پرداختند.

?ساماندهی رودخانه رستم آباد،  آسفالت کوچه ها و معابر و زیباسازی منطقه برای بهره مندی مسافران و میهمانان شهرستان و تجهیز پارک مشرف به منطقه رستم آباد از اهم مسائل و مشکلات مطرحی توسط اهالی منطقه مذکور بود..

?لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد در راستای اجرای مرحله تکمیلی پویش شهر پاک در منطقه رستم آباد با حضور تمام ظرفیت لازم از سوی شهرداری طبس و مشارکت اهالی منطقه صبح دوشنبه ۱۵ آذرماه  ساعت ۷ صبح آغاز گردد.

?آقای رسول عراقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر، آقای قاسمی زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه، اجتماعی طبس،و از اهالی گرانقدر منطقه، رئیس و جمعی از کارکنان اداره خدمات و ایمنی شهری شهرداری در این نشست حضور داشتند

https://t.me/tabasgolshan1310/6765

================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@

 

tabasgolshan1310