🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✅ کارگروه تخصصی خدمات شهری شهرهای طبس، عشق آباد، ارسک، اسفدن و سه قلعه به میزبانی ارسک برگزار شد

? به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، سومین جلسه کارگروه خدمات شهری شهرداری های استان خراسان جنوبی در مورخ 30 مهر ماه 1397 به میزبانی ارسک و به ریاست مجید بهارستانی شهردار طبس برگزار گردید. در این جلسه عملکرد شرکت های بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

? شهردار طبس در ابتدای این جلسه گفت: حوزه خدمات شهری حوزه وسیعی است که همزمان با تاسیس هر شهرداری شکل گرفته و یکی از پایه های اساسی و ارکان شهرداری و مدیریت شهری تلقی می شود. هدف از برگزاری جلسات مشترک با شهرداران و تشکیل این کارگروه ها در جهت همفکری و استفاده از تمامی ظرفیت ها و تجربه های کسب شده در این حوزه است.

? مجید بهارستانی افزود: شناسایی مشکلات و نارسایی های موجود در شهرها و اتخاذ تدابیر مناسب برای حفظ و توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست و شناسایی و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های هر شهر یکی دیگر از اهداف کارگروه خدمات شهری می باشد.

? رئیس کارگروه خدمات شهری تاکید کرد: شهرهای استان خرسان جنوبی دارای ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف بویژه حوزه معادن و گردشگری هستند و با وجود آداب و رسوم و فرهنگ غنی و جاذبه های فرهنگی و طبیعی فراوان ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارند لذا باید به این موضوع هم نگاه ویژه داشت.

◀️ در این جلسه پس از گفتگو و تبادل نظر اعضا، موارد ذیل به تصویب رسید:

– تهیه طرح جامع مدیریت پسماند و انتخاب مشاور

– پیگیری برای جذب امکانات و ماشین آلات

– تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه خدمات شهری

– برنامه ریزی برای بازدیدهای فصلی از شهرهای استان