🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✅جلسه ی سه ساعته ی شورای اسلامی استان خراسان جنوبی با استاندار؛

#سفر_استاندار_به_شهرستانها_تا_پایان_سال

#شوراها_برخاسته_از_رای_مردم

#محرومیت_زدایی

? در این جلسه ابتدا هر کدام از اعضا ضمن تبریک انتصاب جناب آقای معتمدیان به سمت استانداری خراسان جنوبی نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مرتبط با استان و پتانسیلها و مشکلات حوزه ی انتخابیه ی خود مطرح نمودند و آمادگی خود را در جهت تسهیل امور اجرایی و رفع موانع مورد تأکید قرار دادند.

? در ادامه جناب آقای استاندار ، شوراها را برخاسته از رأی مستقیم مردم با کمترین نظارت نهادهای نظارتی معرفی نموده و اضافه کردند اعضای شوراها بومی هر منطقه می باشند و در میان مردم زندگی می کنند و از نزدیک بر مسائل منطقه ی خود اشراف داشته و مشکلات را لمس می کنند بنابراین باید از ظرفیت شوراها به خوبی استفاده شود.

? آقای معتمدیان همچنین نقطه نظرات خود در مورد چگونگی رفع مشکلات و محرومیتهای استان را بیان داشته و محرومیت زدایی و جریان امور بر اساس کار کارشناسی را مورد تأکید قرار دادند.

?همچنین اضافه کردند طبق برنامه ای زمانبندی شده تا پایان سال به همه ی شهرستانهای استان سفر خواهند کرد و دیدار با شوراها را از مهمترین بخشهای سفر خود برشمردند.

#داشتن_نقشه_راه

?لازم به ذکر است در این دیدار آقای محمود امینی نماینده ی شهرستان طبس داشتن برنامه ی جامع و نقشه ی راهی که منبعث از مطالعات و نظرات نخبگان استان باشد و در آن پتانسیلها و الزامات هر کدام از شهرها دیده شده باشد را مورد تأکید قرار داد.

#مشکلات_آب و #راههای_استان

? ایشان علاوه بر لزوم تأمین منابع پایدار آب، مشکل راههای ارتباطی جاده ای و ریلی برای برون رفت استان از بن بست را ضروری شمرد.

#پیگیری_مشکلات_شهرستان

?نماینده ی شهرستان طبس در ادامه مشکلاتی که ناشی از تجمیع مالیات بر ارزش افزوده برای شهرداریها و دهیاریهای شهرستان ایجاد کرده را بیان نموده و ضرورت تأمین فوری گاز دیهوک و شبانه روزی کردن مرکز درمانی این بخش را متذکر شد.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر طبس