🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✅ جلسه برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره بهار مهربانی

?گزارش تکمیلی متعاقبا منتشر می گردد.

✅ جشنواره بهار مهربانی به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) برگزار می شود.

? به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، در جلسه شامگاه روز سه شنبه 29 آبان در خصوص نحوه برگزاری جشنواره بهار مهربانی گفتگو و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

◀️ مهندس مقدس زاده جانشین شهردار با تبریک هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) در تشریح دستور کار جلسه گفت: بعد از ماههای محرم و صفر و با آغاز ماه ربیع باید توجه ویژه ای به ایجاد شادی و نشاط صورت گیرد و برابر دستورالعمل وارده شهرداری، میراث فرهنگی، ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، هنرمندان و فعالین فرهنگی در برگزاری این جشن ها همکاری خواهند داشت.

◀️ غلامحسین طاهری مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اشاره به وجود ظرفیت در شهرستان، بر اجرای برنامه ها بصورت وحدت محور، پرهیز از کارهای کلیشه ای، دعوت از همه اقشار و گروه ها، استفاده از ظرفیت های بومی و محلی و توجه به پیوست فرهنگی برنامه ها تاکید کردند.

◀️ سوسن محسنی دبیر برگزاری مراسم در خصوص اهداف و محورهای این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط، خانواده محور بودن، اجرای میدانی و گذرا و بدون استیج از ویژگی های جشنواره بهار مهربانی است و برگزار کنندگان در فضایی که شهرداری آماده می نماید بصورت مستقل به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

? در ادامه جلسه و پس از استماع نظرات و پیشنهادهای حاضرین، موارد ذیل به تصویب رسید:

1-زمان و مکان برگزاری جشنواره بهار مهربانی از ساعت 14:30 لغایت 17 روز یکشنبه مورخ 04/09/97 در محوطه پارک بانوان تعیین گردید.

2-این جشنواره با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس، اداره ورزش و جوانان، اداره میراث فرهنگی، اداره ارشاد اسلامی، کمیسیون امور بانوان و با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، و اشخاص و گروههای فعال در حوزه های فرهنگی- هنری، صنایع دستی و مشاغل خانگی و تولیدی برگزار می گردد.

3-مقرر شد اداره ارشاد از شاعران و هنرمندان بومی برای اجرای برنامه و شاهنامه خوانی دعوت نماید.

4-مقرر شد اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی لازم برای اجرای گروه ورزش باستانی و برگزاری جشنواره ورزشی و مسابقات را معمول نماید.

5-مقرر شد اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از هنرمندان، تولید کنندگان، فعالین گردشگری و صاحبان مشاغل هنری برای معرفی و عرضه محصولات خود در قالب بازارچه دعوت نماید.

6-مقرر شد جشنواره غذا و غرفه فروش تولیدات خانگی با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش دایر شود.

7-مقرر شد کارگاه ادبی و کارگاه نقاشی و قصه گویی توسط مرکز شماره 1 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر گردد.

8-مقرر شد با همکاری مرکز بهداشت، ایستگاه سلامت و سنجش فشار خون دایر شود.

9-مقرر شد با مدیریت خانم سالاری مدیر شرکت تعاونی سالار سربلند نمایشگاه پوشاک برگزار شود.

? روابط عمومی شهرداری طبس