🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

شورای اسلامی شهر در تاریخ ۲۲ اسفند ۹۸ و بر اساس پیشنهاد شهردار طبس در صورتجلسه شماره ۲۷۲ خود بر تمدید زمان تخفیف عوارض با عنایت به شرایط خاص پیش آمده و حفظ سلامتی شهروندان تاکید و مصوب کرد: پرداخت هرگونه عوارض سالانه شهرداری طبس که طی مصوبه گذشته این شورا مشمول تخفیف گردیده است تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ تمدید می‌گردد.

? شورای پنجم شهر طبس همچنین ضمن تکریم پزشکان و کادر بهداشت و درمان که در خط مقدم مبارزه با کوروناویروس قرار دارند مصوب کرد که در در فضای رسانه ای و با استفاده از امکانات تبلیغات شهری؛ مراتب قدردانی مردم و نمایندگان آنها در شورای اسلامی شهر از این عزیزان اعلام گردد.

? این شورا همچنین به منظور ترویج فرهنگ در_خانه_بمانیم برای پیشگیری از ویروس کرونا مصوب کرد: مستاجرین هر کدام از واحدهای تجاری شهرداری طبس در صورتی که از مورخ ۲۷ اسفند ۹۸ لغایت ۳۱ فروردین ۹۹ اقدام به تعطیلی صنفی خود نمایند؛ شهرداری مجاز است اجاره بهای این مدت را از آنان اخذ نکند.

? گفتنی است #بخشش_اجاره‌بها از مستأجرین شهرداری طبس در صورتی اجرایی می‌شود که صنف مورد نظر به صورت کامل #تعطیل_باشد و این مصوبه نیز شامل حال مجتمع تجاری ستاره نیز می گردد که در صورت تعطیلی کامل مجتمع مذکور؛ اجاره‌بهای مغازه‌ها اخذ نخواهد گردید.

✍️ این صورتجلسه به امضای محمود امینی، سید علی هاشمی، غلامحسین طاهری، حسین باقری زاده و زهرا حسین پور رسیده است.

#سامانه_مدیریت_شهری_۱۳۷_طبس