🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس؛ صبح سه‌شنبه 10 اسفند 1400 همزمان با عید سعید مبعث رسول مکرم اسلام (ص) با حضور در جمع همکاران خود؛ فرارسیدن عید بزرگ جهان اسلام را تبریک گفت.

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی و اجرایی شهرداری در تمامی واحدها در روزهای منتهی به سال نو و آغاز فصل بهار به طور شبانه‌روزی و در چند شیفت مشغول فعالیت هستند تا بتوانند #نوروز_شایسته را خلق کنند.

شهردار طبس نیز این روزها به طور مداوم در کنار همکاران خود و در عرصه میدانی حضور دارد و در کنار ایجاد روحیه کاری برای کارکنان شهرداری؛ با همشهریان به گفتگو می‌پردازد و زمینه ارتباط آسان شهروندان و شهردار را فراهم می‌کند تا نظرات مردم را درباره انجام پروژه‌ها بداند و‌ پیشنهادات موثر آنها را عملیاتی کند.

مهندس نصیری در گفتگو با مردم می‌گوید: معتقد است که لازمه توسعه و تعالی شهری؛ اعتماد شهروندان به شهرداری است و اینکه همشهریان شهرداری را متعلق به خود بدانند.

گفتنی است؛ درحال حاضر آسفالت معابر شهری در محلات مختلف و توسط 3 اکیپ؛ اجرای طرح جدید بازآفرینی نمای نوستالژی باغ گلشن؛ احداث کمپ گردشگری و پارک خطی شهید صدوقی؛ بهسازی ورودی‌های شهر بویژه در میدان پیامبر اعظم (ص) و از سمت دیهوک؛ احداث و بازآفرینی المان‌های نوروزی؛ نورپردازی المان‌های شهری و اجرای طرح نورواره شهر بمناسبت اعیاد پیش‌رو؛ جدول‌گذاری برخی معابر و نیز اصلاح جداول فرسوده باعث شده که شهر در آستانه #نوروز_شایسته چهره کارگاهی بخود گیرد و تمامی نیروهای شهرداری را به طور شبانه‌روزی درگیر کار اجرایی نماید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس