🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

? امام‌جمعه؛ روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان و شهردار طبس به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دبیر مجمع خیرین سلامت طبس؛ هفته دوم آذرماه ۱۴۰۱ با دکتر «حمید اسدی» معاون فنی و اجرایی مدیرکل مشارکت‌های اقتصادی و دکتر «محمدمهدی فروزان‌فر» مشاور اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران دیدار و مطالبات مردمی و نیازهای حوزه سلامت را پیگیری کردند.

? در این دیدارها به تسریع در اختصاص دستگاه ام ار آی ( MRI ) تاکید شد و مکاتبات و درخواست‌هایی مبنی بر تامین دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی طبس پیگیری و دستور لازم اخذ شد.

? حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدی؛ آقایان عراقی، طاهری و حقانی؛ مهندس نصیری؛ آقای زمانی و آقای فانی در نشست‌های فوق‌الذکر به بیان داشته‌های زیرساختی و خدادادی شهرستان پرداخته و بر لزوم ارتقاء دانشکده پرستاری تاکید کردند و از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سفر به طبس دعوت به عمل آوردند.

? دکتر «محمدعلی شهامی» معاون صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت نیز در این سفر و جلسات حوزه سلامت حضور داشت و در پیگری مطالبات شهرستان طبس موثر بود‌.

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس