🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

هماهنگی و همراهی  تیم کارشناسی و تخصصی عمران شهری طبس

?جلسه مشترک شهرداری و اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس با حضور مهندس #محمد_نصیری شهردار، مهندس سجادی معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی  صبح پنجشنبه 11 آذرماه 1400 برگزار شد.

?در این نشست که در دومین روز از تحویل رسمی زمین سایت 79 هکتاری طبس ابر پروژه شهرک سازی در طبس صورت پذیرفت پیرامون بررسی کارشناسی اجرای هرچه مطلوب تر و با برنامه ریزی تخصصی و عملیاتی آماده سازی طرح مذکور و مسائل کارشناسی حوزه شهرسازی طبس و بررسی.طرح تفصیلی مورد بحث ،تبادل نظر و تصمیم گیری قرار گرفت،

?مهندس نصیری شهردار طبس گفت: رابطه ناگسستنی اداره راه و شهرسازی با مجموعه شهرداری نیازمند تعامل سازنده دو نهاد با تجمیع ظرفیت های فراوان است و مدیریت نیروهای جوان و پر تلاش هر دو مجموعه باعث تحقق اهداف مشترک که همانا خدمت به مردم است به ثمر خواهد نشست.

?شهردار طبس اشاره کرد: یک صدایی و اتحاد مسئولان دو نهاد شهرداری و راه و شهرسازی همراه با ارائه راهکارهای عملیاتی و کارشناسی لازمه به ثمر نشستن تلاش ها و اقدامات در مسیر کار برای مردم است.

?لازم به ذکر است که مهندس محمد نصیری شهردار طبس از نیروهای متخصص اداره راه و شهرسازی استان خراسان رضوی می باشد که پس از انتخاب به عنوان شهردار طبس با پشتوانه خدمت در  استان خراسان رضوی پایتخت معنوی ایران اسلامی ، در مسئله تعامل هرچه با کیفیت تر دو مجموعه شهرداری طبس و اداره راه و شهرسازی شهرستان نقش بسزا و تاثیرگذاری را در جهت حرکت به سمت شهری مدرن و در خور شأن مردم دارالمومنین طبس گام بر می دارد. و نقش ایشان در مسئله تعامل کارساز و سازنده برای رفع مشکلات حوزه عمران و شهرسازی قابل توجه است

================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس