🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?دیدار آقای حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس به همراه جمعی از کارکنان این نهاد با مهندس

#محمد_نصیری شهردار طبس بمناسبت روز جهانی معلولان و تعامل اداری بین دو دستگاه، با حضور آقایان عراقی و حقانی اعضای شورای اسلامی شهر طبس ظهر یکشنبه 14 آذرماه 1400 برگزار شد.

?آقای حسینی رئیس اداره بهزیستی ضمن ارائه گزارشی مبسوط از حوزه جامعه معلولان و توان خواهان، اقدامات شهرداری در ایجاد مناسب سازی اماکن و معابر عمومی قابل تقدیر است اما نیاز توجه بیشتری است که با حضور شهردار معزز و مدیر جهادی و انقلابی لین هدف تا حد مطلوب محقق خواهد شد.

?مدیر عالی شهر طبس: تجمیع ظرفیت های بهزیستی و شهرداری برای کامل کردن نواقص بین دو مجموعه برای خدمت مطلوب به مردم به ویژه جامعه هدف معلولان اتفاقات و ثمرات خوبی دارد و تعامل بین دستگاهی قطعا برای رسیدگی به امور مردم راه را هموارتر می کند.

?مهندس نصیری: ایجاد ظرفیت در سطح شهرستان و حتی کشور برای بهره برداری از ظرفیت معلولان برای کمک به خود اشتغالی و در آمد این جامعه مقاوم و همچنین توجه فوری به مسئله مناسب سازی معابر اماکن و المان های شهری حتما در دستور کار مدیریت شهری برای خدمت به عزیزان توان خواه و معلول قرار خواهد گرفت.

?در حاشیه این جلسه یکی از همشهریان توان خواه که برای پیگیری امور اداری خود با شهردار طبس دیدار داشت آقای نصیری برای حضور در جلسه مشترک با اداره بهزیستی از ایشان دعوت نمود و همشهری محترم از نگاه ویژه شهردار و دغدغه مند بودن ایشان برای رسیدگی به امور مردم به ویژه معلولان قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد در تمام ادارات نگاه نامناسب به اعضای جامعه معلولان اصلاح شود.

?لازم به ذکر است در این جلسه تابلوی هنری ساخت دست توانخواهان با استعداد و پرتلاش معلول توسط آقای حسینی ریاست اداره بهزیستی به شهردار طبس هدیه شد.

================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@

 

tabasgolshan1310