🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?قدردانی امام جمعه موقت طبس از اقدام جهادی شهردار طبس در اجرای پویش شهر پاک/ تحقق شهر پاک با تعامل همشهریان و مدیریت شهری/ در حفظ پاکیزگی شهرمان دغدغه داشته باشیم.

?حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد حسین صاف امام جمعه موقت طبس در بخشی از خطبه های نماز جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ طی سخنانی با تمجید از اجرای طرح پویش شهر پاک گفت: اجرای طرح بزرگ پویش #شهر_پاک با توجه به وسعت شهر و حجم مشکلات موجود و انبوه نخاله و زباله در حوزه خدمات شهری دل شیر میخواهد که با مدیریت جوان انقلابی آقای مهندس #محمد_نصیری شهردار و همکاران گرانقدر شان این امر ممکن شده است.

?امام جمعه موقت طبس افزود: مدیریت میدانی مدیر عالی حوزه شهری طبس و همچنین تلاش خستگی ناپذیر نیروهای اندک و پرتلاش شهرداری باعث شده است که یک کار بزرگی که در کمتر جایی از کشورمان مشابهش را می توان یافت به بهترین نحو به ثمر برسد.

?حجت الاسلام و المسلمین صاف گفت: پویش شهر پاک با سرعت و دقت مطلوب در حال پیشروی و در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی است اما نباید ما شهروندان کاری کنیم که زحمات و تلاش‌های چندین هفته ای خادمان مردم در شهرداری طبس به هدر رود به طور مثال در زمان اجرای همین طرح در مواقعی دیده شده امروز منطقه ای در شهر پاکسازی شده در همان نقطه روز بعد نخاله و شاخ و برگ درختان توسط شهروندان مجدد انباشته شده است.

?امام جمعه موقت طبس گفت: شهروندان در مقابل تلاش نیروهای خدوم شهرداری وظیفه دارند با فرهنگ صحیح خروج زباله از منزل به ویژه تفکیک زباله باعث جلوگیری از ایجاد آلودگی و زشتی در سطح کوچه و محلات خود شوند.

?حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد حسین صاف در پایان سخنان خود در این بخش گفت: برای شهری پاک، پویا و توسعه یافته همه باید دست به دست هم دهیم و یک دست صدا ندارد و صرف توقع داشتن از مدیریت شهری و عدم توجه به تکالیف شهروندی برای مسائل خروج زباله از منزل و همچنین وظایف قانونی مان در پرداخت عوارض که همه مبالغ آن در جهت خدمت به  شهروندان صرف می‌شود نباید کوتاهی کنیم که تعویق حقوق کارکنان از مشکلات عدم التزام به زمان مقرر پرداخت و یا عدم پرداخت عوارض شهری است.

================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس