🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?همزمان با آخرین روزهای سال و در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، آقای علی کدخدایی معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان طبس به همراه معاونین و آقای علیانی رئیس ستاد اسکان فرهنگیان این اداره، ظهر یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، به مناسبت فرا رسیدن روز شهردار با آقای رسول عراقی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس دیدار کردند.

?رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طبس ضمن تبریک روز شهردار گفت: اقدامات و برنامه های متعدد حوزه مدیریت شهری برای استقبال از عید نوروز ۱۴۰۲ و مسافرین نوروزی با تلاش و همت شهردار و همکاران پرتلاش ایشان در دهه اخیر بی سابقه و امید آفرین بوده است‌.

?علیانی رئیس ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان طبس نیز در این جلسه گفت: میهمانان نوروزی شهر طبس در ستاد اسکان، از فضای بانشاط و سرزنده ایجاد شده در سطح شهر، به واسطه خدمات ارزشمند حوزه مدیریت شهری را قابل تقدیر و ستودنی می‌دانند و میزبانی شهر زیبای طبس را با ایجاد ظرفیت ها و امکانات جدید، ویژه توصیف کردند.

?در حاشیه حضور معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان طبس در شهرداری, آقای کدخدائی و همراهان ضمن حضور در دفتر کار مهندس صادق زاده معاون شهردار طبس، با تبریک انتصاب ایشان برای این فرهنگی خوشنام در دوران مسئولیت آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

نوروز_امیدآفرین

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس

قدردانی میهمان نوروزی از شهردار جوان