🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مردم شهرداری را از خود بدانند/ کار با ما و همکاری با مردم/ مصمم به داشتن شهر پاک هستیم

✅شهردار طبس در مراسم آغاز عملیات پاکسازی معابر شهری با موضوع #پویش_شهر_پاک ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دانش آموز افزود: راه شهدا به ویژه شهید فهمیده به طور ویژه در نسل چهارم انقلاب ادامه پیدا کرده که نمونه آن، فداکاری شهید دانش آموز «علی لندی» بود که در مکتب سلیمانی تعریف شد و ما مدیون آنها هستیم و ادامه دادن راه شهدا فقط با خدمت عملیاتی و میدانی به مردم ممکن است.

?مهندس محمد نصیری گفت: در اولین روز خدمت و جلسه کاری در شهرداری با تمام همکاران عهد بستیم که کار جهادی و شبانه روزی را برای خدمت به مردم شروع کنیم و از اعضای محترم #شورای_اسلامی_شهر که در این کار جهادی پرقدرت و با دغدغه و حساسیت نظافت شهری در کنار خادمان مردم هستند، قدردانی می‌نمایم.

?وی تصریح کرد: اولین و مهمترین معضل و نقص مدیریت شهری پیش از ورود به مسئولیتم موضوع خدمات شهری دیدم و این موضوع بعنوان اولیت اصلی شهرداری در مرحله اول قرار گرفت.

?مهندس نصیری ضمن اعلام فرمان آغاز رزمایش #پویش_شهر_پاک گفت: در اجرای این طرح از همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس قدردانی میکنم و آمادگی داریم با تمام مدیران شهرستان در جهت خدمت به مردم تعامل لازم را داشته باشیم و از ظرفیت های موجود محلی در همین راستا نیز بهره خواهیم برد.

?شهردار طبس تاکید کرد: شهرداری در گام اول پویش شهر پاک اقدام به پاکسازی محله می‌کند و گام دوم این طرح با شهروندان عزیز است که اجازه برخی موجب آلودگی مجدد منظر شهری شوند و با رعایت ساعت اعلام شده جمع‌آوری زباله به خادمان خود کمک کنند.

?مهندس نصیری گفت: در برنامه‌ای تخصصی، شهر طبس منطقه بندی شده و هرکدام در تاریخ تعیین شده طی ۱۰ روز آینده با ورود نیروهای جهادی شهرداری و بسیج، پاکسازی کامل، جمع‌آوری نخاله ساختمانی و باغی با دریافت هزینه به همراه ۲۵ درصد تخفیف تشویقی و جاروکشی محل انجام خواهد شد و شهروندان در زمان انجام کار در محله خود بعنوان ناظرین اصلی هستند که می‌توانند حسن انجام کار را تایید کنند و در صورت شکایت از نقص باقی مانده؛ آن را به راه‍های ارتباطی شهرداری بویژه سامانه تلفنی ۱۳۷ یا واحد روابط عمومی با تلفن ۰۵۶۳۲۸۲۵۰۰۰ و سامانه ۱۳۷ اعلام نمایند.

?مهندس نصیری تاکید کرد: گزارشات کتبی روزانه سامانه ۱۳۷ را شخصا بررسی خواهم کرد و رسیدگی های لازم صورت خواهد پذیرفت و واحدهای خدمات شهری و بازرسی با نظارت دقیق، مساله نظافت را صورت جلسه و با رصد مستمر و دائم اجازه نخواهند داد وضعیت شهر به حالت قبل بازگردد.

?مهندس نصیری در بخش پایانی سخنان خود از مردم طبس خواست که شهرداری را از خود بدانند و در ارتباط با سامانه 137 به بهبود شرایط و احوال شهر کمک کنند و بر کار شهرداری نظارت داشته باشند.

گفتنی است؛ روابط عمومی شهرداری طبس برنامه حضور تیم پاکسازی پویش شهر پاک را به طور منظم و مستمر در صفحات مجازی شهرداری اعلام خواهد کرد و سامانه ۱۳۷ نیز به صورت شبانه‌روزی ثبت کننده نظرات همشهریان خواهد بود.

☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠

سایت شهرداری
tabas.ir

اینستاگرام
@shahrdari.tabas

تلگرام

@tabasgolshan1310

✍️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس

https://t.me/tabasgolshan1310/6604