🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

 

اولین جلسه تخصصی بررسی عملکرد خدمات شهری با مدیریت مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس و با حضور آقایان عراقی و حقانی اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

شهردار طبس در این جلسه؛ اداره خدمات شهری را محور اصلی خدمت به شهروندان برشمرد و گفت: شهروندان، شهرداری را از زاویه خدمات شهری می‌بینند و باید تلاش شود؛ وضعیت نظافت و جمع آوری پسماند که موجب کدورت شهروندان است را اصلاح و این مساله، بدرستی مدیریت شده و دغدغه به حق شهروندان مرتفع شود.

مهندس محمد نصیری افزود: در اولین قدم باید تمام زباله شهری جمع آوری شود و اولویت اول ما این است و پس از آن اطلاع رسانی به شهروندان دقیق و شفاف صورت گیرد و فرهنگ سازی با برنامه صورت گیرد.

آقایان عراقی و حقانی با تشریح وضعیت موجود و انتقاد از مدیریت پسماند نسبت به فرهنگ‌سازی و جذب مشارکت شهروندان و سایر دستگاه‌های اجرایی در ایجاد شهری پاک تاکید کردند.

گفتنی است؛ زباله جمع‌آ‌روی شده در روز به ۴۵ تن می رسد و عدم رعایت ساعت خروج زباله از منزل توسط برخی شهروندان باعث می‌شود چهره شهر زیبای طبس؛ مکدر شود.

تعداد ۲۵۰ مخزن زباله در سطح شهر است که ۹۰ دستگاه آن تعمیر شده اما در مدت کوتاهی دوباره دچار مشکل شده است.

مهندس مقدس‌زاده رئیس اداره خدمات و ایمنی شهری؛ آقای حقانی مدیر روابط عمومی؛ آقای فنجانی مسئول دفتر؛مهندس معمارزاده مسئول واحد خدمات شهری؛ آقای سنگکی مسئول موتوری؛ مهندس محمودی مسئول ایمنی؛ آقای قلی‌زاده مسئول فضای سبز؛ آقای سالاری پیمانکار خدمات شهری حضور داشتند.

راه‌های آسان ارتباط
شهروندان و شهرداری طبس

سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷

اینستاگرام
@shahrdari.tabas

تلگرام
tabasgolshan1310

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس

https://t.me/tabasgolshan1310/6594

@tabasgolshan1310