🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

پس از اعتراضات مردمی، دستور بررسی میدانی وضعیت پسماندهای شهری که در تصاویر پیوست می‌بینید؛ توسط شهردار طبس صادر شد و در ادامه جلسات تخصصی با حضور کارشناسان مربوطه و به مدیریت مهندس نصیری در اولین روز آغاز بکار رسمی وی برگزار شد.

شهردار طبس در جلسات مذکور که اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر طبس حضور داشتند؛ برنامه اقدام جهادی و مداوم را تشریح کرد و گفت: #پویش_شهر_پاک با شعار گام اول با ما و گام دوم باشما که نشان از همکاری شهروندان و مجموعه مدیریت شهری خواهد بود؛ را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به صورت منطقه‌ای وارد اجرا خواهیم شد و در این مسیر کار را ما انجام می‌دهیم و همکاری را از شما توقع داریم.

شهرداری طبس پس از این تصمیم با همکاری بسیج سپاه ناحیه شهرستان و آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) عملیات اجرایی پاکسازی معابر شهری را به طور گسترده و با حضور بیش از ۵٠ نیروی انسانی اعم از پاکبان، راننده و بسیجیان بعنوان همکار افتخاری، آغاز خواهد کرد.

این برنامه در محلات مختلف شهر طبس در مدت ۱٠ روز برنامه‌ریزی شده و اولین محله‌ها شهرک حضرت ولی عصر (عج)_ شهرک شمس طبسی و شهرک گلشن خواهد بود.

گفتنی است؛ برنامه روزانه پاک‌سازی محلات شهری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات رسمی مجازی شهرداری طبس به آدرس ذیل، اطلاع‌رسانی خواهد شد و شهروندان محترم نیز می‌توانند مطالبات و گزارشات خود را به همین آدرس ارسال نمایند.

سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷

سایت شهرداری
tabas.ir

اینستاگرام
@shahrdari.tabas

تلگرام
tabasgolshan1310

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس

https://t.me/tabasgolshan1310/6597