🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مهندس #محمد_نصیری شهردار با همراهی مهندس راستینه رئیس و آقای عراقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر طبس از ساختمان ندامتگاه بازدید و درباره استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده زندانیان گفتگو کردند.

شهردار و اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر طبس از مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی برای استفاده از ظرفیت‌های بومی شهرستان و جوان گرایی در انتصاب ریاست زندان طبس قدردانی و درباره امکان همکاری و تعامل متقابل بحث و تبادل‌نظر کردند.

استفاده از نیروهای زندان در اجرای پروژه های شهری، عمرانی، رنگ آمیزی و نیز حمایت از خانواده زندانیان و کمک به آزادسازی زندانیان از دیگر موارد گفتگو بود.

شهردار از تلاش برای خلق نوروزی زیبا گفت و افزود: با توجه به ضعیف شدن ویروس کرونا احتمال می‌رود امسال شاهد حضور مسافرین بیشتری نسبت به ۲ سال گذشته باشیم و از همین جهت باید شاهد طبس زیبا و متفاوت باشیم.

مهندس نصیری از آقای فرحناکی مدیریت زندان و همکاران وی برای اجرای طرح های نوین در حوزه فضای سبز و تصفیه آب و نیز اقدامات فرهنگی در ندامتگاه طبس قدردانی کرد و گفت: اگر همه طرفیت‌ها تجمیع شود، امکان انجام کارهای بزرگ و تحقق تحول‌ شایسته وجود دارد.

وی تاکید کرد: زندان یک تهدید نیست و ما هرگز به چشم تهدید نگاه نمی کنیم بلکه این یک فرصت و ظرفیت است که می توان از آن استفاده کرد.

مهندس نصیری از رویکرد اقتصادی مجموعه مدیریت شهری طبس با پیوست فرهنگی خبر داد و گفت: در شهرداری و باید حمایت اعضای شورای اسلامی شهر طبس به دنبال جذب سرمایه گذار و انجام کارهای اقتصادی مشارکتی هستیم و می توانیم در این حوزه از پیشنهادات اداره زندان نیز استفاده کنیم که هم دغدغه حمایت از خانواده زندانیان مرتفع شود و هم به ایجاد اشتغال پایدار برای زندانی پس از اتمام دوره محکومیت کمک کنیم.

در این بازدید آقای روح‌الله امیری دبیر ستاد استقبال از بهار شهرداری طبس نیز حضور داشت.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس