🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

⭕️امام جمعه طبس: مسئول راحت‌طلب در اندازه اداره جمهوری اسلامی نیست/ مردم، قدردان درایت، مدیریت و پاکدستی شهردار طبس هستند.

?حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا محمدی مردم شهرستان طبس را معتقد، متدین و قدرشناس برشمرد و افزود: با توجه به فشارهای مالی که دولت گریبانگیر آن است اما شهرداری با توکل و آینده نگری توانست پروژه‌های بزرگی را به ثمر رساند که شایسته قدردانی است.

وی تاکید کرد: مسوولی که راحت‌طلب باشد و به رفاه خود فکر‌ کند؛ اصلا در اندازه اداره مملکت در جمهوری اسلامی نیست.

✍️ مشروح خبر را در ادامه بخوانید…

 

⭕️امام جمعه طبس: مسئول راحت‌طلب در اندازه اداره جمهوری اسلامی نیست/ مردم، قدردان درایت، مدیریت و پاکدستی شهردار طبس هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا محمدی در دیدار با شهردار طبس گفت: از روحیه کاری و اخلاق مداری مجموعه شهرداری و البته تدین و پاکدستی، تدبیر و مدیریت آقای مهندس بهارستانی شهردار محترم، قدردانی می کنم و در شرایطی که برخی سواستفاده‌هایی هر چند اندک را در کشور می شنویم اما شهردار و شهرداری طبس همچنان پاک و خادم؛ خدمت می کند.

امام جمعه طبس، مردمان این شهرستان را معتقد، متدین و قدرشناس برشمرد و افزود: با توجه به فشارهای مالی که دولت گریبانگیر آن است اما شهرداری با توکل و آینده نگری توانست پروژه‌های بزرگی را به ثمر رساند که شایسته قدردانی است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی که در سیر تکاملی خود قرار است به نتیجه و چشم‌انداز والایی برسد؛ نیازمند وجود مسوولان کارآمد و پاکدست است و مسوولی که راحت‌طلب باشد و به رفاه خود فکر‌ کند؛ اصلا در اندازه اداره مملکت در جمهوری اسلامی نیست.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: قرنطینه شدن مسوولان معنی ندارد و البته باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند و به طور یقین مسوولان در بحران ها باید مدیریت کنند و در صحنه باشند که مردم بتوانند در آرامش خاطر، قرنطینه شوند.

حجت‌الاسلام محمدی از زحمات و تلاش شهرداری برای پیشگیری و ضدعفونی محلات و معابر شهر قدردانی کرد و گفت: در حرکتی زیبا از همدلی دیدیم که شهرداری با همکاری بسیج، کشاورزان، خیرین، نیروهای جهادی و اقشار مختلف مردم و بویژه جوانان تلاش کرد که به مردم آسیبی نرسد که در این زمینه صمیمانه قدردانی می کنم و پیام‌های تشکر از سوی مردم نیز به ما رسیده که ابلاغ می‌کنم.

وی افزود: مردم ایران، مردمی با روحیه همگرایی و محبت هستند و اکنون که بخاطر وجود بیماری کرونا اجتماعات، نمازهای جمعه و جماعت، مجالس اهل بیت (ع) و دورهمی‌های فامیلی تعطیل شده، قدر اجتماعات و دورهمی ها را بیشتر دانسته و با استفاده از ظرفیت ماه معظم شعبان برای دعای در حقیقت دیگر و پایان این بیماری منحوس، کوتاهی نخواهند کرد.

مهندس بهارستانی شهردار طبس در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۹۸ و اقدامات پیشگیرانه در حوزه ضدعفونی شهر ارائه کرد.