🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

تبریک انتصاب مدیر باسابقه بومی

? آقایان رسول عراقی، محمد جواد راستینه، سید مجتبی حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس محمد نصیری شهردار طبس صبح شنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ با مهندس محمد زاده مدیر جدید اداره اب و فاضلاب شهرستان طبس دیدار و انتصاب و بازگشت این مدیر باسابقه و دلسوز حوزه آب به مجموهه شهرستان را تبریک گفتند.

?مدیران شهری در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات مدیریت سابق آب و فاضلاب و تجلیل از کارنامه درخشان مهندس محمدزاده در دوران اسبق تصدی مدیریت آب و فاضلاب در. شهرستان، مدیربت مصرف آب در دوران بحرانی کنونی را از نقاط قوت ایشان برشمردند.

?اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با اشاره به مطالبات حوزه آب و فاضلاب شهرستان بر لزوم اجرای سیستم فاضلاب شهری در طرح های جدید مسکن ملی برای بهره وری مساله پساب ها و جلوگیری از آلودگی بیشتر آب های زیرزمینی، تسریع درحل مشکل آب منطقه دیهشک، اختصاص خط آب شیرین به مدارس برای شرب با. کیفیت آب دانش آموزان، تجهیز منابع آبی فضای سبز شهرداری طبس و سایر مطالبات این حوزه تاکید نمودند.

?محمد زاده رئیس اداره آب و فاضلاب گفت: وضعیت شهر طبس از لحاظ آب جز ده شهر دارای بحران ابی کشور است که تامین آب پایدار شهرستان از منابع مختلف و تقویت و بروزرسانی تجهیزات منابع آب اولویت اولیه ما در دوره جدید می باشد و در حوزه شهر ارتباط نزدیک دو مجموعه برای تامین آب پایدار ساکنین شهری و توسعه و نگهداری فضای سبز شهر در دستور کار قرار می باشد.

?رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان افزود: با پیگیری های انجام شده از مساله قطعی آب در شهرستان طبس عبور کردیم و برنامه کوتاه مدت ما قطع وابستگی به آب سد نهرین برای تامین آب شرب طبس و ورود گسترده محموله های لوله آب برای اصلاح شبکه فرسوده آب در شهر و. روستا برای جلوگیری از هدر رفت آب در شبکه از برنامه های آب و فاضلاب شهرستان برای رفاه حال شهروندان می باشد.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس

لینک کانال شهرداری طبس در #ایتا #سروش #تلگرام
????
@shahrdaritabas