🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

سرعت آماده‌سازی در سایت ۷۹ هکتاری طرح ملی مسکن طبس/ هر روز یک تغییر در عمران شهری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ آماده‌سازی سایت ۷۹ هکتاری طرح ملی مسکن شهر طبس که براساس برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود؛ این روزها سرعت بیشتری گرفته است.

شهردار طبس از پیشرفت مناسب عملیات عمرانی در طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: در این سایت، خاکبرداری با متراژ ۱۳۵ هزار متر مکعب و ۹۵ درصد رشد و خاکریزی به متراژ ۸۵ هزار متر مکعب و پیشرفت عملیاتی ۴۰ درصد انجام شده است.

مهندس #محمد_نصیری افزود: جدول گذاری به طول ۱۵ کیلومتر و با ۱۵ درصد پیشرفت عملیات درحال انجام است که احداث و تجهیز کارگاه بلوکه‌زنی و بچینگ بتن موجب سرعت بیشتر طرح شده است.

وی تصریح کرد: تولید ۴۰ هزار قطعه جدول موجب پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه آماده‌سازی طرح ملی مسکن شده است.

گفتنی است؛ شهرداری طبس به عنوان پیمانکار آماده سازی طرح ملی مسکن با به کارگیری تعداد ۳۷ دستگاه ماشین آلات و باتکیه بر توان داخلی با سرعت درحال انجام پروژه می‌باشد و در کنار این طرح بزرگ؛ از عمران شهری غافل نشده و به طور همزمان بازسازی رواق‌های بازار مرکزی، احداث بوستان خطی شهید صدوقی، احداث و بهسازی پیاده‌روها، آسفالت معابر و بازسازی پیاده‌روها و حوض اصلی باغ گلشن و تامین روشنایی بوستان‌ها و نیز احداث زمین ورزشی دیهشک و…را در دست اجرا دارد که شهد بهره‌برداری برخی از آنها در دهه فجر ۱۴۰۱ به کام همشهریان قدرشناس خواهد نشست.