🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

تجلیل از افتخار نظامی ورزشی شهرستان طبس

شورای شهر در کنار تمام مفاخر شهرستان طبس

?آقای رسول عراقی رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس محمد نصیری شهردار طبس پیش از ظهر چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در نشست صمیمی با قهرمان بین المللی مسابقات ارتش های جهان، فرزند برومند شهرستان طبس آقای « سجاد پردل» دیدار و و با اهدای لوح یادبود از این افتخار ملی تجلیل کردند.

?آقای عراقی در این نشست گفت: شهرستان طبس علاوه بر پتانسیل بالای طبیعی و غیرطبیعی منحصر به فرد، در حوزه پرورش نیروی انسانی فاخر و نخبه در زمینه های مختلف علمی به ویژه زمینه های ورزشی در منطقه و کشور همواره درخشان بوده است.

?وی افزود: شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری همواره در نکوداشت و بزرگداشت افتخار آفرینی فرزندان شهرستان طبس از منطقه دیهوک تا دستگردان در کنار پیگیری مسائل کلان شهرستانی وظیفه خود می داند تا در کنار مردم باشد

?مهندس نصیری شهردار طبس گفت: افتخار آفرینی آقای سجاد پردل موجب شد پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران در جهان افراشته و نام طبس را به واسطه این موفقیت بزرگ و ماندگار در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم ثبت و ضبط کرد به عنوان هموطن و همشهری به وجود این چنین عزیزانی در شهرستان افتخار میکنم.

?مهندس نصیری افزود: برای هدف از تجلیل و قدردانی مفاخر جوان شهرستان، معرفی این عزیزان به جامعه و تشویق و ترغیب سایر جوانان و آینده داران برای حرکت در مسیر موفقیت و پیشرفت در زندگی و افتخار آفرینی و خدمت به جامعه است.

?لازم به ذکر است، پاسدار گرانقدر آقای پردل در مسابقات بین المللی تک تیراندازی به میزبانی نیروی زمینی سپاه در یزد و بخش تیراندازی مقام نخست انفرادی، زوجی و تیمی را کسب کرده است.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس