🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس، امروز شنبه ۲۸ تیرماه ۹۹ با حضور در اداره بهزیستی شهرستان، ضمن قدردانی از خدمات شایسته این سیستم، چهلمین سالگرد تاسیس آن را تبریک گفتند.

نمایندگان مردم در پارلمان شهری از خدمات آقای محمد حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس قدردانی کردند و وی را از مدیران بی‌حاشیه و اهل کار دانستند و برای خانواده خادم بهزیستی آرزوی توفیق و سلامتی نمودند.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس در این دیدار گفت: اداره بهزیستی باب گسترش مشکلات اجتماعی را می‌بندد و در واقع موجب اعتدال سلامت جامعه است و نوعی کار پیشگیرانه دارد.

آقای محمود امینی نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها افزود: مجموعه مدیریت شهری در کنار اهداف بهزیستی و ایجاد شرایط بهتر برای شهروندان هست و شورای اسلامی شهر در ۳ سال گذشته با هدف بهتر زیستن مردم شریف حرکت کرده است.

شهردار طبس هم در این دیدار گفت: وقتی در معابر شهر گدایی نمی‌بینیم، یعنی اینکه پیشگیری از معظلات اجتماعی به نحو مطلوب صورت گرفته است.

مهندس مجید بهارستانی خاطرنشان کرد: مردم نجیب طبس نیز همواره پیشقدم در خیر و نیکوکاری هستند و همین خیرخواهی باعث شده جامعه‌ای سالم در شهرستان شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر طبس نیز گفت: اعضای پنجمیت دوره شورای اسلامی شهر با نگاه فرهنگی، اجتماعی و تکریم انسانی همواره تعالی جامعه را مد نظر قرار داده است و در همین راستا از خدمات بی‌حاشیه بهزیستی شهرستان قدردانی می‌کند.

آقای غلامحسین طاهری تاکید کرد: اجتماع هنوز اطلاع درستی از قوانین پوششی بهزیستی ندارد و می‌طلبد که بهزیستی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اموزشی؛ قوانین حمایتی بویژه قانون‌های پوشش خانواده‌هایی که دارای فرزند معلول هستند، را ترویج کند.

نماینده مردم در پارلمان شهری افزود: مردم طبس نجیب و با متانت هستند و به همین جهت حتی در بیان مشکلات و مطالبات هم آرام و متین و باوقار و مودب می‌باشند و اینجا وظیفه مسئولان است که حواسشان به نیازهای جامعه باشد و تا لازم نشود مردم برای بیان مشکلات جامعه فریاد بزنند.

وی تصریح کرد: برای کمک به حوزه معلولین بویژه در احداث مسکن خانواده‌های چند معلولی، شورای اسلامی شهر و شهردار نهایت همکاری را خواهند داشت و هرگز ‌کوتاهی نخواهند کرد.

آقای حسین باقری‌زاده رئیس کمیسیون جوانان و ورزش شورای اسلامی شهر طبس هم در این نشست گفت: نگاه شورای پنجم شهر، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است که باید از خدمات و توجه اقای حسینی رییس بهزیستی و همکاران ایشان قدردانی کنیم.

خانم زهرا حسین‌پور رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر طبس در این دیدار ضمن تبریک چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی، خواستار توجه ویژه به زنان سرپرست خانوار و تسریع در احداث مسکن خانواده‌های چند معلولی شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان طبس در این محفل گفت: هفته بهزیستی فرصت مناسبی است که برنامه‌های تخصصی را به اطلاع مردم برسانیم و به تحلیل مشکلات بپردازیم و برای اصلاح نقاط ضعف تلاش کنیم که امکان خدمت‌رسانی بهتر و شایسته‌تر فراهم شود.

آقای محمد حسینی افزود: بهزیستی به مدد شهید دکتر فیاض‌بخش امسال ۴۰ ساله شد و از یک نگاه مددکاری تبدیل به یک دیدگاه تخصصی در حوزه اجتماعی شده و شرح وظایف گسترده‌ای برای آن تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم مدیریت شهری هر کدام دغدغه حوزه کاری بهزیستی را دارند و بابت همه همکاری‌ها از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی می‌کنم که در جای مناسب برای تحقق اهداف بهزیستی تلاش کرده‌اند.

رئیس بهزیستی طبس گفت: بازنگری قوانین دز سال‌ها اخیر موجب شد تا وضعیت معلولان و مددجویان کمی بهتر شود اما وضعیت اقتصادی جامعه موجب شد تا این قوانین خوب هم تحت‌الشعاع قرار گیرند.

آقای حسینی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۱ هزار نفر از بهزیستی طبس خدمات گرفته‌اند و در موضوع مسکن معلولین باید از توجه ویژه مهندس معتمدیان استاندار خراسان جنوبی قدردانی نمایم.

✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس