🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

? حسب تدبیر مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس در راستای تسهیل امور همشهریان و پاسخگویی به موقع و رفع نواقص جزیی در ایام نوروز؛ اورژانس خدمات شهری شهرداری با تلفن سه رقمی 137 از امروز به طور رسمی آغاز بکار کرد.

? مهندس نصیری در تشریح این سامانه گفت: راه اندازی اورژانس خدمات شهری با هدف پاسخگویی و حل سریع مشکلات حوزه خدمات شهری مانند جمع آوری زباله های انباشته شده و همچنین مشکلات عمرانی جزیی سطح شهر که نیازمند اقدام فوری خادمان مردم می باشد، صورت پذیرفته و در همین راستا مسائل و مشکلات به صورت فوری و #اورژانسی در کمترین زمان ممکن و با توجه به ترتیب دریافت درخواست ها انجام خواهد شد.

?شهردار طبس افزود: همشهریان عزیز می توانند کلیه مسائل و مشکلات حوزه خدمات شهری و مدیریت شهری طبس را از طریق سامانه ارتباط مردمی شهرداری با شماره تلفن سه رقمی ۱۳۷ در میان گذارند.

?رئیس ستاد خدمات سفر شهرداری طبس خاطرنشان کرد: از همشهریان عزیز و قانونمند درخواست می شود ساعات خروج زباله از منازل را که در هر منطقه به صورت یک شب در میان در ساعت 22 می باشد، رعایت و در ساختن شهر تمیز با خادمان خود در حوزه مدیریت شهری همکاری نمایند.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس