🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

?نشست کارشناسی حوزه مدیریت شهری با جمعی از اهالی و تاثیر گذاران شهرک شهید صدوقی با حضور مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس،حجت الاسلام حاج آقای صاف امام جمعه موقت طبس،آقایان راستینه و عراقی اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر، جمعی از نخبگان مردم منطقه و کارشناسان بخش های مختلف شهرداری، در آستانه اجرای پویش شهر پاک در این نقطه از شهر ظهر چهارشنبه 10 آذر ماه برگزار گردید.

?حجت الاسلام صاف امام جماعت مسجد شهرک شهید صدوقی: از خدمات و زحمات شبانه روزی نیروهای شهرداری و شهردار جهادی و انقلابی در خدمت به مردم و همچنین توجه ویژه به مناطق و شهرک های شهر و دیدار با نمایندگان مردم مناطق برای رسیدگی به مسائل و مشکلات ستودنی است.

?مهندس نصیری: مسائل و مشکلات زیاد شهرک شهید صدوقی در حوزه های مختلف شهری با خدمت کردن و نگاه توسعه ای شهرداری و همکاری و همدلی و حمایت های مردمی و با حرکت های جهادی به سمت حل شدن و تسریع در این هدف حرکت می کنیم.

?شهردار طبس: اولین گام فوری شهرداری برای کم کردن مشکلات مردم به ویژه در حوزه خدمات شهری اجرای طرح #پویش_شهر_پاک در منطقه شهرک شهید صدوقی در صبح پنجشنبه 11 آذرماه 14000 با حضور خادمان مردم در شهرداری و همراهی مردمی اجرا خواهد شد.

?در این نشست نمایندگان منطقه صدوقی به ارائه گزارشی از وضعیت جاری و مسائل و مشکلات پرداخته و حضور مدیر انقلابی و تجارب ارزشمند گذشته، با پشتیبانی شورای اسلامی شهر امید زیادی برای حرکت به سمت شهرکی نمونه شهری برای مردم زنده کرده است.

?لازم به ذکر است در جلسه مذکور مقرر شد برای ارتباط مستمر و مطلوب با حوزه مدیریت شهری و پیگیری مسائل و مشکلات شهرک شهید صدوقی تعدادی از اهالی به نمایندگی از  مردم منطقه با شهرداری طبس در ارتباط باشند.

================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس