🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، مراسم اختتامیه جشنواره کرسی شب یلدا شامگاه روز شنبه مورخ 96/10/02 در محل دفتر کار شورای اسلامی شهر طبس برگزار شد. در این مراسم از دست اندرکاران و برگزیدگان جشنواره تجلیل به عمل آمد.

محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر طی سخنانی در این مراسم گفت: آیین های مختلف حاصل تجربه های تاریخی بشر و روش هایی است که انسان ها با تمسک به آنها احساس خوب و بهتری بدست می آورند.

وی افزود: آیین شب یلدا از این گونه تجربیات مشترک است و با توجه به اینکه به هنر آراسته می شود نیازهای روحی و روانی افراد را برآورده می کند و به همین دلیل است که همه بازدید کنندگان از کرسی های شب یلدا احساس خوشایندی را تجربه کردند.

امینی خاطرنشان کرد: این جشنواره حرکت خوبی برای نیل به ارزش ها و باورهای گذشته بود و من به نوبه خود از همه برگزار کنندگان این جشنواره تشکر می کنم و امیدوارم گامهای بزرگتری در این جهت برداشته شود.

طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس که میهمان ویژه این مراسم بود تأکید کرد جشنواره کرسی شب یلدا رویداد بسیار خوبی برای تقویت روحیه وحدت و همدلی و تبادل افکار و انرژی های مثبت بود. باید تلاش کنیم این روحیه همکاری و تعامل در سطح شهرستان گسترش یابد.

زهرا حسین پور مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر در جمع بندی این جشنواره گفت: هدف اصلی از برگزاری جشنواره کرسی شب یلدا، توانمند سازی و افزایش حضور بانوان در جامعه و احیای سنن تاریخی و قدیمی طبس بود.

در پایان مراسم با اهدای لوح و جوایز از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

رتبه اول جشنواره: مهدی رستمی و جمال شمس

رتبه دوم: نرجس سنگچولی به نمایندگی از مهد نوگلان زندگی

رتبه سوم: فرزانه جمادی

رتبه برتر از دیدگاه مردم: مریم حاجی زاده

 

             

 

[carousel source=”directory: images/news/1396/10AZAR” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]