🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

بررسی راهکارهای حل معضلات محدوده

?نشست صمیمی هم اندیشی خدمات شهری و عمرانی شهرداری طبس در منطقه بلوار شکیبی و کوی گل ها با نمایندگان اهالی منطقه، به ریاست مهندس محمد نصیری شهردار و با حضور آقای رسول عراقی رئیس و مهندس محمد جواد راستینه نائب رئیس شورای اسلامی شهر طبس صبح شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

?مهندس نصیری شهردار طبس گفت: بلوار شکیبی از محدوده های جدید الالحاق شهر طبس است که متاسفانه در پیش از آن ساخت و ساز های گسترده و غیر مجاز صورت پذیرفته و متاسفانه هیچ ضوابط شهرسازی در منطقه رعایت نشده است که عامل اصلی بروز مشکل آن منطقه است.

?شهردار طبس افزود: خدمت متوازن به تمام مردم شهر در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری است و در منطقه مذکور از لحاظ عمرانی و شهرسازی دچار مشکلات فراوانی است و ۷۰ درصد ساخت و ساز های منطقه فاقد پروانه می باشد که باید برای رفع موضوعات با تعامل موثر شهرداری و اهالی تلاش جدی گردد.

?مهندس نصیری افزود: آماده سازی محلات مذکور برای اجرای آسفالت و رفع تعرضات مستلزم صرف هزینه بالا و همکاری بهتر شهروندان با خادمان خود در. شهر است که در گام های گذشته این. مسئله در حداقل خود انجام شد و اکثر اهالی برای تعیین تکلیف پرونده ملک خود و. پرداخت عوارض های متعلقه کمترین همکاری را انجام دادند.

?شهردار طبس گفت: پرداخت عوارض و سهم شهروندی برای انجام آسفالت در کوی. گلها با توجه به هزینه حدوده ۳۰ میلیارد ریالی ضروری است که همت شهروندان منطقه را. می طلبد.

?آقای عراقی رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت:خدمت به تمام وکلای ما در شورای اسلامی شهر وظیفه خود می دانیم البته در چهارچوب قانون، با تصمیم شورای شهر و با همت شهردار محترم اگر مردم همراهی لازم را داشته باشند و سهم عوارض لازم را پرداخت نمایند، تمام کوچه های خاکی سطح شهر آسفالت گردد و اولیت عملیات آسفالت کشی کوچه های خاکی باشد انجام شود.

?آقای عراقی افزود: پرداخت هزینه آماده سازی شهروندان در منطقه با مشوق تخفیف در پرداخت این سهم در منطقه مذکور را پیشنهاد می. کنم که انشاالله با استقبال مردم برای آسایش و آرامش خودشان و خدمات دهی مطلوب را شاهد باشیم

?رئیس شورای اسلامی شهر گفت: در خدمت به مردم و جلب رضای خدا باز هم قدم اول را درحوزه مدیریت شهری برای حل معضلات منطقه بر می. داریم و انجام عملیات آماده سازی و زیر سازی برای آسفالت و جدول کشی از فردا صبح انجام شود و یحث تخفیف هم مدنظر خواهد بود تا مابقی اهالی برای انجام مسئولیت شهروندی خود برای توسعه شهری. در کوی گل ها تشویق شوند و اهالی قانون مند نیز که قبلا مسئولیت خود را انجام داده اند هرچه زودتر از آرامش شهری برخوردار شوند.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس