🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

تقویت زیبایی بصری شهر

بهسازی بازارمطابق زمان‌بندی

? پس از پیگیری‌های جدی اعضای شورای اسلامی شهر و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس؛ عملیات جمع آوری شبکه انتقال برق فشار قوی و فشار ضعیف بازار مرکزی شهر از میدان امام‌خمینی تا میدان نماز با همت مدیریت و کارکنان امور برق شهرستان و همراهی و همکاری شهرداری طبس؛ روز جمعه ۵ اسفندماه ۱۴۰۱ اجرا شد.

? مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان؛ آقای اکبرزاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه، آقای حقانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر از محل اجرای پروژه بازدید کردند.

? مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس و مهندس سحرخیز مدیر توزیع برق شهرستان از ساعت اولیه صبح جمعه تا حوالی ساعت ۱۵ در کنار نیروهای اجرایی تحت امر خود حضور داشتند و فرماندهی میدانی عملیات حذف شبکه هوایی برق بازار مرکزی را عهده‌دار بودند که تمامی تیرهای سیمانی فشار قوی و ضعیف و کابل‌های هوایی جمع آوری تا بزودی به طور زیرزمینی اجرایی شود و البته در حال حاضر با تدبیر اندیشیده شده؛ برق بازار وصل است و تلاش در روز تعطیل برای پیشگیری از قطع برق اصناف در روزهای پیش از نوروز و جلوگیری از زیان کسبه بود.

? شهردار طبس در حاشیه اجرای پروژه ضمن قدردانی از مدیریت و کارشناسان و نیروهای عملیاتی امور برق شهرستان؛ گفت: حذف شبکه برق هوایی و جایگزینی شبکه زیرزمینی در بازار مرکزی شهر به عنوان قلب اقتصادی، فرهنگی، گردشگری طبس با پیشنهاد شورای محترم اسلامی شهر و شهرداری و مساعدت جدی مهندس عباس‌زاده معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری و مهندس دادگر مدیرعامل محترم شرکت توزیع برق خراسان جنوبی و مهندس رحیمی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و معاون عمرانی ایشان و تلاش شبانه روزی همکاران بنده در شهرداری و همت مهندس سحرخیز مدیریت محترم نیروهای پرتلاش امور برق شهرستان و همکاری واحدهای مختلف شهرداری به منظور بهسازی رواق ها و تقویت زیبایی‌های بصری شهر و تبدیل بازار به یک محل توریست پذیر و یک منطقه نمونه گردشگری در شرق کشور انجام می‌شود.

? مهندس نصیری گفت: نوروز ۱۴۰۲ را باید #امیدآفرین و متفاوت از گذشته برای مردم رقم بزنیم که یکی از الزامات آن حذف چهره فرسوده رواق ها و نوسازی آن بود که ضلع شرقی رواق‌های خیابان خرمشهر در فاز اول با پای کار آمدن اصناف عزیز و مالکان شریف این قسمت استارت زدیم که طبق برنامه زمان‌بندی انجام شد و همزمان نیز به دلیل پیگیری های مکرر اصناف در ضلع غربی این خیابان هم علیرغم سختی‌های کار اما در راستای احترام به همشهریان و سرعت بخشیدن به نوسازی بازار آغاز شد.

? مدیر عالی شهری طبس گفت: علیرغم حجم بالای کار عمرانی و وجود چندین کارگاه فعال در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری اما همواره مقید به اجرای تعهد خود با همشهریان قدرشناس بوده‌ایم و لازم است بعرض برسانیم که در مسیر اجرا طرح بهسازی رواق‌ها مشکل بزرگ عملیات سخت و پرهزینه شبکه انتقال برق مواجه شدیم که در عین وجود مشکلات پیش رو اما شهرداری به تعهدات خود در اجرای ستون‌ها و سقف و کناف‌کاری و نما عمل کرد.

? وی تصریح کرد: جابجایی شبکه هوایی برق بازار با مساعدت های لازم توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مدیران استانی و شهرستانی توزیع برق پس از رایزنی‌های متعدد و تامین اعتبار لازم این طرح بزرگ و البته هماهنگی‌های لازم بین دستگاهی ادارات خدمات رسان مخابرات؛ آب؛ گاز و برق؛ بالاخره امروز ۵ اسفند ۱۴٠۱ به صورت رسمی در یک کار جهادی پر ریسک اما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

? شهردار طبس گفت: تمامی واحدهای شهرداری در انجام پروژه‌های عمرانی و نیز آماده‌سازی شهر برای نوروز ۱۴٠۲ در حالت عملیاتی و آماده‌باش هستند و در کنار نیروهای سختکوش امور برق طبس در روز جمعه نیز تلاش کردند تا با اجرای کار در روز تعطیل ضمن کاهش زحمت همشهریان و پیشگیری از اختلال در ترافیک شهری؛ از تعطیلی صنوف در آستانه فروش‌های نوروزی جلوگیری کنند که به لطف الهی و همدلی بین دستگاهی به نحو مطلوب انجام و محقق شد.

? مهندس محمد نصیری افزود: از صبح شنبه ۶ اسفند ۱۴٠۱ با حذف تیرهای برق در ضلع غربی و بسیج نیروهای کافی به عملیات اجرایی در این فاز سرعت می‌دهیم و باقی مانده امور در ضلع شرقی را نیز پس از اجرای شبکه زیرزمینی قبل از نوروز ۱۴٠۲ به پایان خواهیم رساند.

نوروز امیدآفرین

طبس هر هفته یک تغییر

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس