🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✍️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ آقایان رسول عراقی، محمدجواد راستینه، سید مجتبی حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر به همراه مهندس محمد نصیری شهردار طبس با “محمود عیدی” معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد دیدار و گفتگو کردند.

?آقای رسول عراقی رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت:جلسه برگزار شده بسیار پربار بود و تجربیات بسیار خوبی توسط معاون اقتصادی شهرداری مشهد منتقل شد.

?وی افزود: یکی از موارد مطرح‌شده در این جلسه راهکارهای شهرداری شهرهای مختلف برای افزایش ظرفیت‌های اقتصادی شهر است که در این زمینه شهرداری مشهد اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار ما قرار داد.

?رییس شورای اسلامی شهر طبس ضمن اشاره به بازدید از پروژه های اقتصادی مشارکتی شهر مشهد بیان کرد: طبس بزرگترین شهرستان خاورمیانه و چهارمین شهر زیارتی کشور است لذا تجربیات بسیار خوب شهرداری مشهد می‌تواند به رشد و آبادانی این شهر کمک کند

?مهندس نصیری شهردار طبس در این دیدار گفت:باتوجه به ظرفیت‌‌های اقتصادی بسیار مناسبی مجموعه شهر و شهرداری طبس و موفقیت شهرداری مشهد در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری مشارکتی، این جلسه به منظور انتقال تجربیات برگزار شد.

?وی افزود: آقای عیدی از مدیران باتجربه در این حوزه هستند و تجربیات ارائه شده توسط ایشان بسیار راهگشا است تا در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری طبس مورد استفاده قرار بگیرد.

?شهردار طبس بیان کرد: شهر طبس ظرفیت های بالقوه زیادی دارد که باراهکارهای ارائه شده در این جلسه توسط معاون اقتصادی و کارشناسان درخصوص روش های نوین تامین مالی می‌توان این ظرفیت‌ها را بالفعل کرد.

?نصیری خاطرنشان کرد: طبس ظرفیت های مختلفی از جمله حجم گردشگری، معدن، کشاورزی و … دارد و سالانه پذیرای بیش از 10 میلیون مسافر و گردشگر هستیم.