🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

? در ادامه حضور مدیران شهری در کنار همشهریان/ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس در جمع نمازگزاران مسجد امام‌رضا (ع)

? اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس؛ شامگاه دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) حضور یافتند و با همشهریان به گفتگو نشستند.

? در این دیدار که آقای عراقی رئیس و مهندس راستینه؛ آقای حقانی و آقای طاهری اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس نصیری شهردار طبس و کارشناسان شهرداری حضور داشتند؛ به پرسش‌های مردمی پاسخ داده شد و درباره برخی مشکلات برزمین مانده از گذشته و درخواست‌های عمرانی در محلات اطراف مسجد امام‌رضا (ع) بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.

? گفتنی است؛ دیدارهای مردمی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس از سال گذشته آغاز شده و این طرح به منظور دسترسی آسان مردم به خادمین خود و در راستای #جهاد_تبیین و نیز احترام به افکار عمومی و نهادینه سازی پاسخگویی و ایجاد شفافیت؛ همچنان ادامه خواهد داشت.

? مشروح سخنان رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار طبس در ادامه منتشر می‌شود.

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس

رئیس شورای شهر طبس:
افتخار شورای ششم حضور در جمع همشهریان/ اجرای ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت در یکسال/ مصوبات شورا روی سایت شهرداری

آقای رسول عراقی در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) گفت: ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس با احترام به همه‌نیروهای غیربومی؛ با اعتقاد به کارآمدی نیروهای بومی و لزوم استفاده از ظرفیت بالای نخبگان محلی به مهندس نصیری رسیدیم که امروز پس لز یکسال نزد افکار عمومی سربلند هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس در این جمع گفت: نهضت آسفالت در شهر طبس موجب استفاده بیش از ۲۰۰ هزار مربع در طول یکسال شد و امروز بیش از ۱۰ میلیارد تومان ماشین آلات به جمع اموال شهرداری طبس اضافه شده است که شهرداری را از نظر زیرساختی مقاوم کرده است.

وی حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در مساجد شهر طبس را یکی از افتخارات شورای ششم برشمرد و افزود: درب شورای اسلامی شهر بر روی همه مردم باز است و جلسات علنی است و حضور شهروندان در آن بلامانع است و تمام مصوبات روی سایت شهرداری قرار گرفته و در دسترس عموم است.

آقای عراقی با تاکید بر اینکه برای تامین منافع طبس تا پای جان ایستاده‌ام؛ گفت: از همراهی امام‌جمعه؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان قدردانی می‌کنیم و معتقدیم مدیری که دنبال تامین حقوق مردم نرود و برای حق مردم نجنگد هم به خود خیانت کرده و هم به انقلاب و هم به مردم که خدمت به مردم امر رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان بهترین مبارزه با دشمن است.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر برای اجرای شبکه فاضلاب شهری در سایت مسکن ملی پیشنهاد داده است که با توجه به نگاه مثبت استاندار محترم و معاونین ایشان به شهرستان طبس؛ امیدوار به اجرایی شدن آن هستیم و برای تحقق این امر مهم به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

رئیس پارلمان شهری طبس گفت: شورای اسلامی شهر با توجه به تاکید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به تامین زیرساخت نصب دستگاه ام ار آی با دعوت از خیرین در جلسات مختلف به این مهم نیز جامه عمل پوشاند.

وی از ادامه جلسات مردمی در مساجد سطح شهر طبس خبر داد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به همراه کارشناسان شهرداری در یکسال گذشته به طور مداوم در مساجد و محلات حضور پیدا کردند و با مردم به گفتگو نشستند و این طرح همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ مهندس راستینه؛ آقای حقانی و آقای طاهری اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس نصیری شهردار طبس در دیدار با نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) حضور داشتند

شهردار طبس:
رشد ۲/۵ برابری بودجه شهرداری/ تلاش شهرداری سرعت همراه با دقت و رضایت شهروندان/ زیرساخت‌های گردشگری، محور پروژه‌های شهری

مهندس #محمد_نصیری ؛ شامگاه دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) گفت: خدمات شهری و شهر پاک یکی از خطوط قرمز مجموعه مدیریت شهری طبس می‌باشد که در اولین روزهای آغاز بکار شورای ششم پویش شهر پاک انجام گرفت و با توجه به گستردگی کار حدود ۸ هزار تن زباله و نخاله از شهر خارج شد.

شهردار طبس در این جلسه که آقایان عراقی، راستینه، حقانی و طاهری اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند؛ افزود: در یکسال گذشته برای اولین مرتبه در حوزه مدیریت شهری ۲ اکیپ عملیات آسفالت به طور همزمان کار می‌کرد تا بتوانیم فرسودگی بیش از ۲ دهه آسفالت معابر شهری جبران و اصلاح شود که البته انجام این امور ممکن شده نتیجه پیگیری‌های متعدد و جلسات و مکاتبات بسیار زیاد اعضای شورای اسلامی شهر در تهران و استان برای تامین قیر و ماشین آلات و اعتبارات و سایر موضوعات است.

وی تصریح کرد: بیشترین آسفالت معابر شهری فرسوده و ضعیف است که با تمام توان پیگیر هستیم تا بشود با اجرای یک طرح بزرگ به سمت اصلاح آسفالت معابر حرکت کنیم و تلاش ماهم به حضور عادلانه در محلات بوده ایم که شهروندان بتوانند به طور یکسان از خدمات بهره‌مند شوند.

مهندس نصیری گفت: در یکسال گذشته علیرغم بدهی‌ها و کمبود اعتبارات تلاش کردیم که عمران شهری طبس بر زمین نماند و در المان‌های شهری اعم از نوری و نوروزی از ظرفیت جوانان محلی و هیئتی استفاده کردیم تا ضمن کاهش هزینه‌های شهرداری بتوانیم بهترین را برای همشهریان قدرشناس رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: بودجه سالانه شهرداری طبس در سال ۱۳۹۹ روی حدود ۳۵ میلیارد تومان تنظیم شده است اما با حمایت و همراهی شایسته اعضای شورای اسلامی شهر در سال آینده برای انعقاد بودجه‌ای معادل ۸۵ میلیارد تومانی هستیم.

شهردار طبس خاطرنشان کرد: ورودی‌های شهر طبس یکی از معضلات اصلی بود که در آغاز بکار شورای ششم مورد توجه ویژه قرار گرفت و با استفاده از نظر طراحان بومی و متخصصان شهرستان طبس نسبت به بهسازی اقدام کردیم و البته راضی به شرایط فعلی نیستیم و همچنان تلاش داریم تا شرایط بهتری در ورودی‌ها رقم بزنیم.

مهندس نصیری گفت: توسعه بوستان‌ها و بویژه پارک خندق و احداث پارک خطی و نیز احداث رواق‌های بازار مرکزی شهر در راستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان طبس با قوت درحال اجراست و اکنون بهسازی رواق‌های بازار در خیابان خرمشهر با مشارکت مردم و اصناف با برنامه زمان‌بندی و روزشمار پروژه برای اولین مرتبه در عمر مدیریت شهری طبس درحال اجرا می‌باشد.

وی تاکید کرد: با حمایت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر و مشارکت و همراهی شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس؛ طرح شبکه زیرزمینی برق در بازار مرکزی شهر درحال اجراست که تیرهای چراغ برق و کابل‌های فشار قوی و ضعیف جمع آوری می‌شود و از طرفی با بازگشایی کوچه قمریه در جنب بانک صادرات به دنبال اجرای طرح یک بازر شکیل و سنتی و گردشگر پسند هستیم.

شهردار طبس گفت: اگر زمین مناسب در محلات با کمک و همراهی هیئت امنای مساجد و نمایندگان محله‌های شهری امادگی داریم که نسبت به نصب چمن مصنوعی و احداث مجموعه ورزشی اقدام کنیم که نمونه این طرح در دیهشک به اجرا درآمده است.

وی افزود: جاده سلامت و تقویت بوستان جویبار در حاشیه کانال نهرین از دیگر طرح‌های مورد نظر شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس می‌باشد.

مهندس نصیری اعلام کرد: سامانه ۱۳۷ در راستای احترام به افکار عمومی تقویت شده و در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به همشهریان است و تمامی مشکلات شهری را دریافت، بررسی و رسیدگی کرده و نتیجه را بعرض مردم می‌رساند.

شهردار طبس از طراحی بلواری از میدان شهدا تا بلوار غدیر در مسکن مهر با همکاری سپاه پاسداران و شرکت زغالسنگ پروده خبرداد و گفت: وسعت محدوده خدمات شهری طبس حدود ۲ هزار ۱۰۰ هکتار است که نسبت به سالهای گذشته و حتی دهه قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است و همین کار را برای خدمت به همشهریان سخت کرده اما هرگز اجازه نخواهیم داد توسعه و عمران شهری متوقف شود.

لینک کانال شهرداری طبس در #ایتا #سروش #تلگرام #روبیکا
????


ه