🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?نگاه ویژه ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس به پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته در پایین شهر/ منطقه پایین محله نخبگان ماندگاری دارد که بخش مهمی إز توسعه شهرستان مرهون دلسوزی این عزیزان می باشد.

?آقایان رسول عراقی، محمد جواد راستینه و سید مجتبی حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس محمد نصیری شهردار طبس شامگاه شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ در ادامه حضور در محلات و گفت و گوی بی واسطه با مردم، در مسجد امام حسین(ع) پایین محله حضور یافتند و ضمن استماع مسائل و مطالبات مردمی، طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد حوزه مدیریت شهری در سطح کلان شهر و مناطق پایین شهر، به اهالی این منطقه پرداختند.

?رئیس شورای اسلامی شهر در این مراسم گفت: منطقه پایین محله طبس یکی از مناطق اصیل شهرستان و از محلات نخبه پرور و موثر در توسعه و آبادانی شهرستان طبس می باشد، انسان های بزرگی همچون مرحوم آیت الله واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی، سردار تقوی فرمانده کل انتظامی استان خراسان رضوی و سردار اخوان از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پزشکان و مهندسان متعدد در سرتاسر کشور و حتی بین الملل نمونه کوچکی از این ادعاست.

?آقای رسول عراقی افزود :سیاست شورای اسلامی شهر با انتخاب شهرداری بومی و متخصص، دلسوز و برخواسته از همین مردم پایین محله، در دوره کنونی نگاه متوازن به توسعه تمام مناطق شهر به ویژه توجه بیشتر به مناطق پایین دست شهر است.

? رئیس شورای اسلامی شهر گفت: بخش کوچکی از وظایف حوزه مدیریت شهری در مناطق پایین شهر ترمیم آسفالت خیابان های اصلی این منطقه شامل خیابان کشاورز، خیابان فاطمیه و برخی معابر فرعی منطقه انجام شد.

?آقای عراقی ادامه داد: زنده کردن بوستان بزرگ شهر به عنوان یک پروژه ای میلیاردی برای احداث آن هزینه و در مسئله نگهداری رها شده بود با همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهرداربرای بهره مندی اهالی شهرک ولیعصر و پایین محله این بوستان جانی دوباره گرفت و با پیگیری نمایندگان شما در پارلمان شهری شهید گمنام در این بوستان آرام گرفت و موجبات برکت شهر و مردم مناطق مذکور گردید.

?سخنگوی شورای اسلامی شهر گفت: مطالبه ی جوانان منطقه ایجاد زمین و فضای مناسب برای ورزش فوتبال است که چه پیش از آغاز دوران خدمت به مردم و چه در سال قبل ما به بزرگان و جوانان قول مشارکت برای احداث، تجهیز و بهره برداری از مجموعه ورزشی فوتبال را به شرط تامین زمین از سوی اهالی داده ایم یعنی یک قدم توسط شهروندان و بقیه کارها با حوزه مدیریت شهری، اما تاکنون این مسئله و قدمی که شهروندان قول همراهی دادند برداشته نشده اما باز هم اعلام میکنیم هر زمان این امر محقق گردد از همان ساعت احداث زمین فوتبالی به جدیت در دستور کار شهرداری طبس قرار خواهد گرفت.

بخش_اول

ادامه خبر???

?رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت: اجرای بهسازی رواق های خیابان خرمشهر در دو طرف خیابان و در یک نیمه از سال کار بسیار بزرگی است که قطعاً تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

?آقای عراقی افزود:: بازگشایی کوچه قمریه کار بزرگی است که سال‌های سال است که آرزوی مردم برای اجرای آن است که در دوره کنونی شورا بسیاری از توافقات برای بازگشایی کوچه بیست متری انجام شده و امیدواریم طی یک سال آینده شاهد بازگشایی کامل آن و بهره برداری مردمی باشیم .

?سخنگوی شورا خاطر نشان کرد:پروژه سالن ورزشی تلخاب که راکد مانده بود با پیگیری انجام شده در پارلمان شهری در حال تکمیل است تا جوانان پایین محله و دیهشک از آن برای پرکردن اوقات فراغت بهره برداری لازم را داشته باشند.

?آقای عراقی در پایان گفت: با مساعدت معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی و همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به زودی شاهد ورود تجهیزات بیل زنجیری اجرای پروژه مسکن نهضت ملی ۳۵۰ و ۷۹ هکتاری و همچنین یک دستگاه ماشین آتش نشانی به شهرستان طبس خواهیم بود.

?مهندس راستینه نائب رئیس شورای اسلامی شهر طبس ضمن تبریک ایلم ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: سند عملکرد یک شورای کار آمد انتخاب شهرداری جهادی و پر تلاش برای خدمت به مردم است که به لطف خدا ، عملکرد مثبت شهردار از سوی شهروندان تایید شده است و بر این مسئله خدارا شاکر و سپاسگزاریم.

?وی افزود: کارکنان گرانقدر شهرداری طبس به عنوان پیشانی خدمات و تلاش های حوزه مدیریت شهری نقش بسزایی در اجرای برنامه ها و پروژه‌ای متعدد شهری دارند که قدردان تلاش این بزرگواران نیز هستیم.

?مهندس نصیری گفت: خدمات پایدار و مطلوب و با کیفیت اولویت کاری ما در مجموعه مدیریت شهری است و در همین راستا طرح بزرگ پویش شهر پاک اجرا و پس از آن مدیریت حفظ تمیزی شهر با کمک و همراهی مردم در دستور کار قرار گرفت و با جدیت ادامه دارد.

?شهردار طبس خاطرنشان کرد: نوروز امید آفرین اولویت مهم ما در این چند ماه اخیر و به ویژه تا پایان سال است تا شایسته تر از گذشته با خدماتی متفاوت و در نظر گرفتن حلول ماه رمضان در نوروز ۱۴۰۲ شهر طبس با شور و نشاط مضاعف و باطراوت و زیبا را شاهد باشیم.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس