🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

) ⭕️پروژه محوطه سازی بولوار شهدای طبس آغاز شد

?شهردار طبس گفت: عملیات اجرایی فاز یک محوطه سازی رفوژ وسط بلوار صد متری شهدا به طول 2 کیلومتر و با اعتبار 10 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش طبس نیوز، مجید بهارستانی در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: فاز اول محوطه سازی رفوژ وسط این بلوار 2 کیلومتر طول و 18 متر عرض دارد.

?وی با بیان اینکه طرح تهیه شده تقریبا شبیه چهار باغ اصفهان است افزود: طبق طرح این بلوار، دو باغچه در وسط و دو باغچه در اطراف به عرض سه متر دارد.

?شهردار طبس بیان کرد: دو لاین دوچرخه سواری رفت و برگشت هر کدام به عرض 2 متر و 2 لاین پیاده روی هر کدام به عرض 2 و نیم متر خواهد داشت و یک لاین با 2 و نیم متر در وسط می‌ماند که به صورت منقطع در هر هشت متری یک نخل بزرگ کاشته می‌شود.

?وی تصریح کرد: پیشنهاد شده در کنار باغچه‌های سه متری اطراف، کاج توپی و سرو لاوسون کاشته و در لاین پیاده‌روی نیز مبلمان شهری و وسایلی مانند میز شطرنج نصب شود.

?بهارستانی افزود: دو باغچه در دو طرف لاین تندرو در نظر گرفته شده که در جمع چهار باغچه در مسیر دارد، همچنین یک باغچه به صورت گلدان بزرگ برای نخل وسط قرار می‌گیرد که در کل پنج لاین درختکاری و باغچه می‌شود.

?وی با بیان اینکه طرح از طرف شهرداری طبس ارائه شده است گفت: فاز یک بهسازی بلوار که شامل خاک برداری، جدول گذاری، زیرسازی، موزاییک فرش و آسفالت است که در صورت تامین اعتبار دهه فجر امسال به اتمام خواهد رسید.

?شهردار طبس گفت: پروژه با توجه به طول زیاد بلوار و قرار گرفتن 6 ردیف سنگ، هزینه‌های زیادی دارد و 10 میلیارد ریال فقط صرف جدول‌گذاری می‌شود که جدا از هزینه موزاییک و آسفالت برای لاین دوچرخه است.

?وی از مردم طبس درخواست کرد با پرداخت عوارض به شهرداری برای ارائه خدمات بهتر کمک کنند.

?بهارستانی گفت: فاز دوم بهسازی بلوار نیاز به مبلمان شهری، تاسیسات، روشنایی و درخت دارد.