🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

📸دومین همایش سراسری شهرداران استان خراسان جنوبی در سال جاری به میزبانی شهرداری طبس با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه طبس، مهندس عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، مهندس صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و شهرداران شهرهای استان صبح پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد.

این جلسه که با حضور کریم دادی مدیرکل امور مالیاتی، نصر آبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، جوینده رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، آقایان حقانی و اکبرزاده معاونین فرمانداری ویژه شهرستان طبس، آقایان راستینه و طاهری اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس نیز حضور داشتند پیرامون بررسی عملکرد شهرداری های استان و نیز بررسی برنامه ها و اقدامات آتی بحث و تبادل نظر شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در همایش شهرداران استان به میزبانی طبس؛ گفت: تعامل سازنده و رو به رشد اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس که موجب اجرای پروژه‌های موثر و طرح‌های زیرساختی شده است؛ موجب برگزاری این نشست در طبس بود که شهرداران خراسان جنوبی این الگوی عملکردی و مدیریتی را از نزدیک ببینند.

مهندس علیرضا عباس‌زاده تصریح کرد: شهرداری #طبس بعنوان یک #شهرداری_نمونه در استان خراسان جنوبی است که موفق به توسعه زیربنایی شده و به سمت خودکفایی بویژه در سطح ‌پروژه‌های عمرانی حرکت می‌کند.

وی ضمن تاکید بر روابط منطقی و حسنه شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای خدمت به مردم از حدود ۳۰ شهردار استان خراسان جنوبی خواست که در تعامل اداری مناسب از مدیریت شهری موفق طبس الگو گرفته و به سمت خودکفایی و تامین زیرساخت‌ها حرکت کرده و برنامه مدون داشته باشند.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس