🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

سالها چشم انتظاری برای بازگشایی یک معبر استراتژیک در تردد و روان‌سازی ترافیک شهری طبس به پایان رسید و این اقدام جهادی تقدیم همشهریان قدرشناس گردید.

به مناسبت فرا رسیدن دهه پر برکت کرامت در آستانه ی ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، مراسم بازگشایی #کوچهقمریه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، آقایان راستینه و حقانی اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس #محمدنصیری شهردار و جمعی از مسئولان محلی طبس و تعدادی از اهالی این معبر صبح شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

مهندس محمدجواد راستینه نایب رئیس شورای اسلامی شهر طبس در این مراسم گفت: اجرای پروژه های بزرگ و آینده نگر و در راستای توسعه شهری همواره از سیاستهای شورای اسلامی شهر بوده است و خدا را شاکریم که از ابتدای این دوره برنامه های خاص و ویژه ای را برای خدمت به مردم مصوب و ابلاغ کرده‌ایم.

شهردار طبس نیز در این مراسم گفت: به مدد اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و دهه نورانی کرامت خدا را شاکر و سپاسگزارم که یکی از خواسته های دیرینه مردم طبس پس از بیش از ۲ دهه با حمایت اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و با لطف و عنایت مردم ولایتمدار امروز ثمر داد و کلید گشایش قفل ترافیکی هسته مرکزی شهر مورد بازگشایی قرار گرفت.

مهندس نصیری در ادامه افزود: یکی دیگر از جنبه های عظمت و اهمیت اجرای کار برداشتن گام محکم برای تحول در منظر هسته مرکزی و قلب اقتصادی شهر از لحاظ صنعت توریسم و گردشگری است و ان‌شالله خیر و برکت آن با اجرایی شدن این کار بزرگ در آینده به مردم شهر خواهد رسید.

شهردار طبس با اشاره به توافق‌های انجام شده با مالکین در مسیر به عنوان یک حرکت سخت و کار گسترده در حوزه مدیریت شهری خاطرنشان کرد: تملک ۶ واحد تجاری و شش واحد مسکونی در مسیر برای بازگشایی این معبر مهم، ماه‌ها و صدها ساعت جلسه و مذاکره و پیگیری توسط اعضای شورای اسلامی شهر و بزرگان و معتمدین را در پی داشته و همه اینها در کنار تلاش و همت کارکنان شهرداری بالاخره نتیجه داد و امروز شاهد این رویداد بزرگ هستیم.

در این مراسم از آقای حسین جعفریان مقدم، مهندس محمدحسن چمنزاری بعنوان همراهان مشاوره‌ای و واسطه این مهم، آقای مهدی رفیعی اولین واگذار کننده املاک کوچه، آقای فتوت و مهندس مسعود فتوت متولی موقوفه مصطفی قلی بیک و مهندس محمدحسن الهی مسئول املاک شهرداری طبس که کمک شایانی در مسیر تحقق این مسئله داشتند تجلیل و قدردانی شد.

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس