🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

📸جلسه کارگروه عمران شهرداری طبس با دو دستور کار مهم و حیاتی شهر؛ بررسی کارشناسی ساماندهی و طراحی نوین عمرانی منطقه گردشگری سکوهای نهرین و همچنین بررسی و طراحی اجرای غسالخانه جدید شهر، شامگاه شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

🔶منطقه سکوهای نهرین شهر طبس به عنوان یکی از مناطق مهم، استراتژیک و گردشگر پذیر؛ همه ساله باتوجه به موقعیت خوش آب و هوایی در بالادست شهر و گذر رگ حیاتی شهر( نهرین) و از لحاظ موقعیت در کنار سایت بزرگ ۳۵۰ هکتاری نهضت ملی مسکن، نقش مهمی در ایجاد رفاه شهروندی خواهد داشت.

💠 شهرداری طبس قصد دارد پس از سالها انتظار مردم و الحاق این منطقه به محدوده شهر و با توجه به درخواست های مردمی برای ساماندهی آن، با‌ طراحی و اجرای مبلمان عمرانی مدرن و ایجاد فضاهای چند منظوره رفاهی، ورزشی، فرهنگی، توریستی و … برای اوقات فراغت مناسب خانواده ها، به عنوان پروژه مهم حوزه مدیریت شهری با حمایت قاطع اعضای شورای اسلامی شهر در دست اقدام قراردهد و پس از نهایی شدن طرح آن در کارگروه عمران، وارد فاز اجرایی نماید که جزئیات این ابر پروژه گردشگری شهری به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

🔷غسالخانه جدید شهر نیز با طراحی مناسب و ایجاد بستر های لازم برای رفاه حال شهروندان و بدرقه کنندگان اموات با رفع تمام مشکلات سالن موجود در محیطی مناسب بزودی ساخته خواهد شد.

شهرداریدرخدمت_مردم

رضایتمردمنیتتلاششبانهروزیخادمان_شهر

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس