🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?مهندس اصفهانی معاون مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان به همراه آقای جوانمردی کارشناسان دفتر امور شهری و مهندس مرتضی صادقی شهردار شهر زواره اصفهان سه شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، در سفری یک روزه به شهر طبس با آقای رسول عراقی و آقای سید مجتبی حقانی اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس دیدار و گفت‌ و گو کردند.

?آقای عراقی در این دیدار گفت: تعامل و انتقال تجارب فی مابین حوزه های مدیریت شهری در مناطق مختلف کشور سبب بهره گیری از ظرفیت ها، تجارب سازنده و حرکت به سمت تحول و پیشرفت در حوزه خدمات رسانی به مردم می شود.

?رئیس شورای اسلامی شهر طبس افزود: شهرستان طبس از حیث بسیاری از ویژگی های فرهنگی و اجتماعی با همسایگان خود در استان های همجوار به ویژه استان اصفهان دارای اشتراکات فراوانی هستند که در حوزه پتانسیل های مختلف از جمله صنعت گردشگری، اقتصادی، ریلی و معادن سرشار دارای ظرفیت بزرگ برای سرمایه گذاری و جاذب جمعیت شهری است.

?آقای عراقی خاطرنشان کرد: ما آماده گی داریم تا تجارب ارزشمند خدمت به مردم در شهر طبس و راهکار های توسعه شهری و اقتصادی درحوزه مدیریت شهری را در اختیار همکاران خود در استان اصفهان قرار دهیم.

?معاون مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان در این دیدار گفت: شهر طبس به واقع نگین کویر است، از لحاظ زیبایی و اقلیم خاص آب و هوایی و مردمان با فرهنگ اصیل و مهمان نوازی با جاذبه های گردشگری منحصر به فرد در سطح کشور مثال زدنی است‌ و در یک کلام شهر شما به واقع یک پایتخت شگفتی های کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ….است.

?لازم به ذکر است؛ میهمانان اصفهانی حوزه مدیریت شهری در دفتر شورا در حاشیه دیار خود با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و بازدید باغ گلشن از این ظرفیت بزرگ گردشگری شهر طبس به عنوان چند باغ تاریخی و زیبای برتر کشور یاد کردند و در ادامه از رونمائی آزمایشی بهسازی فواره های حوض میانی باغ و طنین صدای روحبخش آب در فضای دل انگیز باغ به عنوان تداعی یک بهشت کوچک در دل کویر برای هر بازدید کننده اشاره کردند.

نوروز امیدآفرین

طبس هر هفته یک تغییر

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس