🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

01

01

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس،مراسم افتتاحیه چهارمین دوره کنگره ملی زغالسنگ ایران  روز گذشته با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

در این کنگره که به میزبانی طبس برگزار می شود متخصصانی از 7 کشور جهان گرد هم آمده اند و 126 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

بیش از 400 مهمان خارجی از کشورهای فرانسه، آلمان، اوکراین، ترکیه، جمهوری چک، لهستان، ایتالیا و استرالیا و اساتید و دانشجویان دانشگاه های کشور در رشته صنایع معدنی و معدن کاران حضور دارند.

 دبیر کنگره در خصوص محورهای این کنگره گفت: در این کنگره ظرفیتها و آخرین دستاوردهای معادن زغال سنگ کشور و امکان استحصال گاز متان از این معادن بررسی می شود.

یونسی مقدم افزود: این همایش 3 روزه تا 29 فروردین به میزبانی شرکت زغال سنگ پروده طبس و با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

شرکت پروده طبس تنها شرکت تمام مکانیزه استخراج زغال سنگ کشور است که به عنوان بزرگترین تولید کننده زغال سنگ ایران در سه سال اخیر، به تنهایی حدود نیمی از تولیدات کشور را در این خصوص به خود اختصاص داده است.

 در حاشیه این کنگره نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع وابسته در مجاورت آستان حسین بن موسی الکاظم علیه السلام دایر شده است.

 

[carousel source=”directory: images/news/1397/farvardin/coal” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]